bi xenon koplampen

Ja alles is uit achteraan, ook de kentenverliching. Heb halogeen.

dan denk ik dat ik dan ook iets weer aan moet zetten om het boel correct te laten werken.
dus niet alleen byte 12 bit 0 uitzetten maar ook weer iets aan moet zetten.

zou je voor mij ook willen kijken wat er aan drl aan moet gezet moet worden? in de overige byte's

dankje voor de moeite!
 
graag zou ik stand 0 anders willen: dagrijverlichting voor, rest uit zoals 99% van de andere auto dit ook hebben.

heel raar maar zo is hij afgeleverd wat toch niet hoort?
ik heb gisteren de dealer gebeld kwamen weer met een Kl@#T verhaal van, meneer klopt dat is op nieuwe auto tegenwoordig normaal en zelfs verplicht enz enz

Dagrijlicht is vanaf 1 januari 2011 verplicht, dus het is inderdaad normaal en geen (???) verhaal van je dealer.

Even ter info, je hebt dagrijlicht en dagrijlicht.
In het Duits zie je het verschil wel: tagfahrlicht en dauerfahrlicht.
Allebei hebben in het Nederlands dezelfde naam, omdat ze ook dezelfde functie hebben, maar zijn qua verlichting die brand niet hetzelfde.

Tagfahrlicht: bij de polo zijn dat twee lampjes onderin de bumper, naast de mistlampen.
Dauerfahrlicht: dat is wat jij hebt op je polo.
 
VW  6R  1.2TDI 
Dagrijlicht is vanaf 1 januari 2011 verplicht, dus het is inderdaad normaal en geen (???) verhaal van je dealer.

ik leg het een beetje krom uit.
verhaal over de dagrijverlichting klopt dat het verplicht is vanaf 1 januari 2011.
mijn dealer verteld mij dat mijn dimlichten moeten branden vanaf een bepaald datum.
dus echt de gewone rijverlichting. en dat klopt niet. die moeten helemaal niet branden. maar volgens de dealer wel dus vind ik dat een raar verhaal.
correct me if i am wrong ??
 
Ja ok, dat klopt dan inderdaad niet. Tenminste voor zover het bij jou en mij bekend is ;)
Aangezien zulk soort nieuwtjes hier wel snel op het forum verschijnen verwacht ik ook niet dat het verhaal van je dealer van kracht is ;)

Ik ben nog even gaan kijken bij onze duitse buren (polo6rfreunde.de, kan sinds recentelijk niet meer doorlinken naar hen) en je zou ook nog even draad 6 en 3 uit je lichtschakelaar kunnen proberen te halen. Verder lijkt het overeen te komen met wat wij al hebben vermeld over byte 12 ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja ok, dat klopt dan inderdaad niet. Tenminste voor zover het bij jou en mij bekend is ;)
Aangezien zulk soort nieuwtjes hier wel snel op het forum verschijnen verwacht ik ook niet dat het verhaal van je dealer van kracht is ;)

Ik ben nog even gaan kijken bij onze duitse buren (polo6rfreunde.de, kan sinds recentelijk niet meer doorlinken naar hen) en je zou ook nog even draad 6 en 3 uit je lichtschakelaar kunnen proberen te halen. Verder lijkt het overeen te komen met wat wij al hebben vermeld over byte 12 ;)

Ik hoop er echt een oplossing voor te hebben. Draad 6 en draad 3. Waar dienen deze 2 normaal gesproken voor?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!