bi xenon koplampen

Wat ik ook doe mijn dimlichten gaan niet uit. Als ik byte 12 bit 0 verander gaan alleen mijn achterlichten uit. Kenteken lichten branden nog steeds. Ook mijn dimlichten branden nog steeds. Echt vreemd verhaal. Weet het echt niet meer. Dan maar pinnetjes er uit halen???
 
Ik heb het opgegeven.
Byte23 bit 0 uitgezet.
Pin 3 en pin 6 losgekoppeld.

Klaar is kees.

Volgens mij ligt het aan het uitvoering auto.

Heb daarna gelijk mijn xenon koplampen er weer ingezet.

Resultaat:

stand 0: alleen led voor.
Stand 1: alleen led voor + achterlichten + kenteken.
stand 2: led + xenon + achterlichten + kenteken.

Voor mij voldoende zo.

Alleen werkt mijn grootlicht op stand 2 dus alle andere standen werkt mijn grootlicht niet.

Volgens mij heeft iedereen hier last van die achteraf xenon monteerd? Kan iemand dit bevestigen?
 
Ben vandaag wat gaan klooien.
Heb de pennetjes weer terug gestoken.
Alle vinkjes weer terug gezet in groep 9.
Xenon koplampen er in gelaten.

Resultaat:

Stand 0: dimlichten + led voor + achterlichten + kentekenverlichting
Stand 1: led voor + achterlichten + kentekenverlichting
Stand 2: dimlichten + led voor+ achterlichten + kentekenverlichting

Grootlicht werkt nu op elke stand behalve als contact uit staat.

Denk toch dat het bcm niet correct is.

Morgen maar afspraak maken bij procar ridderkerk mischien.
Zelf kom ik er niet meer uit namelijk.
 
Ik heb ergens gelezen dat de ANWB geklaagd heeft over drl zonder achterlichten omdat mensen te lang doorrijden met drl zonder het licht aan te zetten.
Wellicht heeft het daar wat mee te maken... ikzelf kan de achterlichten aanzetten met 100% drl met een extra schakelaar maar het zou best kunnen dat dat officieel weer niet mag dus wellicht daarom jouw configuratie
 
Okey dat zou dan kunnen. Maar waarom werken mijn Grootlicht niet ale contact uit staat? Ik hoor wel klak zegmaar en indicator op de instrumenten paneel.
Als ik mijn halogeen lampen er inzet dan werkt grootlicht wel als contact uit staat.
 
Heeft er iemand toevallig een aansluitschema van de kabelset die beschikbaar word gesteld van onderanderen kufatec.

Kan er niks van terug vinden op de web.

Als je op de site van kufatec kijk krijg je hem pas als je de kabelset koopt wat opzich wel logisch is.

Wil eigenlijk weten of het zelf goed te doen is?

Vindt eigenlijk dat als je het laat doen dat het (slordig) minder net gebeurt met name afwerking. Heb altijd het gevoel dat je het zelf toch net iets mooier afwerkt omdat het je eigen auto is vandaar.
 
Heeft er iemand toevallig een aansluitschema van de kabelset die beschikbaar word gesteld van onderanderen kufatec.

Kan er niks van terug vinden op de web.

Als je op de site van kufatec kijk krijg je hem pas als je de kabelset koopt wat opzich wel logisch is.

Wil eigenlijk weten of het zelf goed te doen is?

Vindt eigenlijk dat als je het laat doen dat het (slordig) minder net gebeurt met name afwerking. Heb altijd het gevoel dat je het zelf toch net iets mooier afwerkt omdat het je eigen auto is vandaar.

Heb toch uiteindelijk de set besteld.

Heb er een eigen topic voor degene die het wil volgen.

http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/9540-opzoek-naar-degenen-die-achteraf-oem-xenon-hebben.html
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!