automatische verlichting polo 6r

Setje is binnen! Alleen werkt bij mij Coming Home/Leaving Home niet... Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg? Verlichting gaat wel gewoon aan als ik de motor start als het donker is, dus dat werkt prima!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Setje is binnen! Alleen werkt bij mij Coming Home/Leaving Home niet... Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg? Verlichting gaat wel gewoon aan als ik de motor start als het donker is, dus dat werkt prima!
Weet niet maar dit is volgens mij alleen auto light en geen ch lv home zoals die andere chinese setjes. Ziet er namelijk ook veel kleiner uit.
 
Ik heb de set samen met een vriend van me besteld en toen werkte inderdaad cm lv ook niet. Na twee weken schrok ik toen ik mij auto ontgrendelde want de lv deed het. Even geduld dus en reset hem eens in het donker.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ik heb de set samen met een vriend van me besteld en toen werkte inderdaad cm lv ook niet. Na twee weken schrok ik toen ik mij auto ontgrendelde want de lv deed het. Even geduld dus en reset hem eens in het donker.
Hoe bedoel je dit? Hoe reset ik het setje? Zou wel leuk zijn als ik het werkend krijg!

Bedankt allemaal voor de reacties!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Ik heb hem van de week binnen gekregen. Dacht eerst dat het een drugs pakketje was, allemaal ducktape er om heen haha! Het is volgens mij gewoon puur plug & play om dit in te bouwen dacht ik..
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 'bekleding' bij de A-stijl kan los halen? Dan laat ik daar achter het draad lopen van de sensor..! (of heeft er iemand een how-to toevallig? Zag dat niet hier op het forum staan helaas.. :()

EDIT: Ik wil namelijk eerst zelf proberen voordat ik iemand aan zijn mouw trek en ik huilie huilie ga doen Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Dit setje past dus op iedere polo 6r?
ik kan mij herinneren dat het eerst alleen op polo's met start stop functie ging.
als dit niet het geval is kan iemand me dan een link geven naar de beste en nieuwste versie?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Ik heb het setje gisteren ontvangen, meteen geïnstalleerd. Het is inderdaad plug-and-play. Installatie is heel eenvoudig, enige is dat de lichtschakelaar iets kleiner is waardoor deze een beetje los in het dashboard zit. Een beetje tape er omheen en hij past perfect. Kwaliteit van het geheel is heel goed, de chineese lichtschakelaar doet qua kwaliteit niet onder aan de originele VW lichtschakelaar.
Het enige wat mij opviel is dat bij CH/LH alleen de kleine lapjes onder de koplamp (weet zo niet de benaming van die dingen) gaan branden. Ik had verwacht dat het dimlicht of mistlampen zou aangaan bij CH/LH.

Bij het uitstappen (en instappen!) in het donker klinkt het 'pas op, je lampen branden'-piepje ongeveer 5 seconden. Het is niet irritant, maar is wel overbodig natuurlijk. Ik ben in VAGCOM eens een setting tegengekomen waarmee het piepje uitgezet kan worden. Ik zal dat even opzoeken en testen of dat het werkt en laat dat dan hier even weten.

P.S. jammer alleen dat ik voorlopig nog geen baat heb bij deze aanpassing, over 3 dagen is het de langste dag van het jaar...duurt ff voordat het donker wordt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Als advies kan ik meegegeven om de tunnel-modus uit te zetten als je xenon verlichting hebt. Anders gaan de lampen om de haverklap aan en uit.

Voor de rest kun je de lichtgevoeligheid instellen. Persoonlijk vind ik de standaardinstellingen wel goed genoeg.

Enige waar ik mee zit is dat als je gaat rijden op het moment dat het donker begint te worden dat de sensor de heletijd wisselt tussen donker en licht en dus je lampen steeds aan en uit zet. Zou mooi zijn als hij iets met de tijd kon doen. Dus dat hij kan rekenen dat het 22:00 is en als hij dan eenmaal aan gaat dat hij aan blijft. Zulke dingen zouden wel handig zijn maar dat is wellicht een beetje te geavanceerd.

Voor de rest zeker wel een goede toevoeging. Blijft bij mij permanent in de auto, vooral omdat de CH LH super mooi werkt met de ledjes van de xenon lampen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!