automatische verlichting polo 6r

nee, deze word alleen aangestuurd als je ze orgineel op de boordcomputer hebt zitten, anders worden ze niet aangestuurd via de ch/lh functie
@Wicko071 zou je een link kunnen sturen vanavond van waar jij ze weg hebt\had?
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Jammer dat het zo lang duurt met verschepen.

Ik ben een impulsief mannetje. Als ik iets wil, dan wil ik het meteen of dan wil ik het niet.

En als er een maand overheen gaat dan denk ik altijd. Had ik m maar besteld, dan lag die nu in huis.

Ik haat wachten.
Als je het zo graag wilt, kan je hem maar gauw gaan bestellen..
Als je wacht tot een in NL te koop zal zijn, ben je nog langer bezig denk ik..
Ik heb 12 dagen moeten wachten, vrij snel toch? Van china naar AMS..
Je kan natuurlijk ook extra betalen voor versnelde verscheping, maar of het waard is, moet je maar overwegen..
Maaaaar dan heb je het wel binnen 3 dagen! [emoji14]
 
Nice, ook maar bestellen. kan je bij ch/lv iets instellen welke lichten er gaan branden.
Liefst zou ik dan de drl willen laten branden, maar denk dat dat niet mogelijk is?
Ehummmm, zelf heb ik niks veranderd..
De stadslichten gaan aan bij ontgrendelen en vergrendelen..
Ze blijven 30sec aan staan ..
Vanavond ff video opnemen..
Selecteren welke lampen aan gaan, kan denk ik via VCDS, maar icm licht en zicht pakket die via de BCM gaan..
Maar dat weet ik niet zeker..
T liefst heb ik ook dat mijn mistlampen functioneren als ch/lh..
 
De china module heeft namelijk niks met je BCM te maken. Het stuurt de ch lh namelijk rechtstreeks aan. Waarbij het wel van belang is dat je stadslichten en of mistlampen worden aangestuurd door je lichtschakelaar en niet door je BCM Wat dus het geval is bij autos met start stop.

Wat je via VCDS regelt wat betreft CH LH is voor het geval je een licht sensor hebt of als je CH aan wilt zetten door te seinen met groot licht voor dat je uitstapt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!