automatische verlichting polo 6r

:confused: Is het dus mogelijk om vcds je lichtsensor te activeren en ch op je mistlampen te laten functioneren..
Zonder aan de licht schakelaar te zitten??:confused:
Volg even door het bos de bomen niet meer of was het nou...
 
Bedankt voor alle reacties, heb m'n werkgever gevraagd hem te bestellen aangezien ik geen andere betaalmogelijkheden heb dan kontant en via iDeal ;) hopelijk werkt hij naar verwachting, nu weet ik alleen nog niet wat het (wisselen van een jumper) is??
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Als het goed is kan je wisselen tussen mistlampen en stadslichten door middel van de aanwezige jumper op positie 1 of 2. Door het plaatsen of juist het weghalen van de jumper wissel je tussen mistlampen en stadslichten.
Ik heb bij mij geen jumpers gezien?
Of ze waren zo klein dat het me niet is opgevallen kan ook..
Ik las ook bijv: als je de jumpers weghaalt dat de functies het definitief niet meer doen, klopt het?

Btw( offtopic): kom je ook nr de M&G in het Westen, dan kunnen we een en ander kijken [emoji14]
 
Ik heb bij mij geen jumpers gezien?
Of ze waren zo klein dat het me niet is opgevallen kan ook..
Ik las ook bijv: als je de jumpers weghaalt dat de functies het definitief niet meer doen, klopt het?

Btw( offtopic): kom je ook nr de M&G in het Westen, dan kunnen we een en ander kijken [emoji14]


Bij mij zag het er zo uit:
5dbb6218329255f26b5f2e336d25681f.jpg


Maar het kan zijn dat ze de instelling hebben veranderd in de nieuwe versie. Je kan dan het beste of je meegeleverde handleiding lezen of even via aliexpress contact opnemen met de verkoper. Meestal reageert hij wel.

Wat betreft het weghalen van de jumpers is dat iets van één van de eerste versie. Dat gold toen voor tunnel modus. Bij de variant die ik had en die jij hebt kan je dat aan en uit zetten. Dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Ja ik moet nog kijken maar het lijkt mij wel leuk om te meeten!
 
Wie kan mij vertellen welke set je nodig heb als je al een OEM (af-fabriek) licht-/regensensor heb. Bij de meeste setjes die ik tegen kom zit een lichtsensor bij inbegrepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou ik inderdaad ook erg graag willen op mijn Polo! Kan er iemand een how-to maken, ik ben nogal.. Voorzichtig zeg maar (iets te) Stick Out Tongue (of helpen tegen een vergoeding of iets der gelijks ;))
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!