Automatisch dimmende binnen spiegel aw

Ik heb net me nieuwe binnen spiegel binnen. En de kabel set bestelt bij vagshop. Heeft iemand een linkje naar een uitleg hoe je dit installeert voor de polo aw. Ik ben wel een paar tegen gekomen van een golf of van de vorige generatie polo. Maar deze nog niet.

Alvast bedankt
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Ik heb net me nieuwe binnen spiegel binnen. En de kabel set bestelt bij vagshop. Heeft iemand een linkje naar een uitleg hoe je dit installeert voor de polo aw. Ik ben wel een paar tegen gekomen van een golf of van de vorige generatie polo. Maar deze nog niet.

Alvast bedankt
heb je een link van de kabelset die je hebt?
 
VW Polo AW R-Line  AW  1.0 TSI 
Gisteren als eerst maar de oude spiegel er af gehaald en de nieuwe erop gezet hopelijk komen de kabels vandaag binnen.

Een tip voor mensen die dit ook willen doen als je de spiegel van het raam wilt afhalen en er weer willen opzetten pak de hele spiegel vast en dan gebruik je de spiegel als een hefboom. Ik had heel wat filmpjes gezien en zag mensen kooien en ze waren bang voor hun raam. En toen kwam ik dit filmpje tegen en dit ging zo makkelijk los.
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Kabels waren gisteren binnen gekomen ze zijn gemaakt door kufatec ook maar een set met kabel connectors besteld hoe het in de handleiding beschreven stond om de kabels te verbindend vond ik een beetje omslachtig. Morgen middag ga ik beginnen met de kabels monteren.
 

Bijlagen

  • IMG_5609.jpeg
    IMG_5609.jpeg
    159.5 KB · Weergaven: 13
  • IMG_5608.jpeg
    IMG_5608.jpeg
    177.9 KB · Weergaven: 13
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Update.

Ik zit achteraan tafel de kabels uit de verpakking te halen en ik kijk naar de connector en zie tot mijn verbazing dat in connector 3 boven en 2 onder bezet zijn. En ik weet zeker dat het er maar 1 beneden hoort te zijn en 3 of 4 boven dus ik lees de verpakking en hebben ze per ongeluk de 40062-1 verstuurd maar het moet de 40062 zijn. Daar gaat me planning van me vrije dag.
 

Bijlagen

  • IMG_5634.jpeg
    IMG_5634.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 20
  • IMG_5635.jpeg
    IMG_5635.jpeg
    58.2 KB · Weergaven: 20
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Moet wel eerlijk zijn de de kabel en hoe die is opgerold in de tape voelt wel van super kwaliteit. Gelukkig had ik het interieur nog niet nog
niet los gehaald. Heeft iemand een paar tips om het hele onderdeel van wat aan de plafond vast zit met je brillen koker een lampen los te halen
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Moet wel eerlijk zijn de de kabel en hoe die is opgerold in de tape voelt wel van super kwaliteit. Gelukkig had ik het interieur nog niet nog
niet los gehaald. Heeft iemand een paar tips om het hele onderdeel van wat aan de plafond vast zit met je brillen koker een lampen los te halen
Heb je op Youtube al gezocht?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Kabels waren gisteren binnen gekomen ze zijn gemaakt door kufatec ook maar een set met kabel connectors besteld hoe het in de handleiding beschreven stond om de kabels te verbindend vond ik een beetje omslachtig. Morgen middag ga ik beginnen met de kabels monteren.
Ik kan deze helaas niet aanraden, kabelbreuken gebeuren heel vaak na installatie
 
  • Wow
Waarderingen: Raymondde
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!