Automatisch dimmende binnen spiegel aw

update
Vrijdag heb ik de correcte kabel ontvangen.
Vandaag een soldeerbout gekocht en alle benodigdheden.

Vandaag ook begonnen met in bouwen van de kabel deze is aangesloten op de binnenspiegel en op de dome rechts boven je hoofd. Daarnaast ook de kabel helemaal langs het dak en de tweeters naar de zekeringenkast laten lopen.

Hier ook allemaal foto’s van gemaakt zodat als ik klaar ben dat ik een mooie handleiding voor jullie kan maken.
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Nou ben ik me aan het verdiepen van hoe ik de kabels moet gaan aansluiten.

Nu heb ik een paar vragen waar ik denk dat ik de antwoorden heb maar toch zou ik het wel lekker vinden om de bevestiging te krijgen dat ik het goed heb.

De kabel is gemaakt voor de hele MQB platform dus de handleiding komt niet helemaal 1op1 overeen met de polo aw.

Wat me opviel.

1. Er word gezegd sluit de kabel op de dome aan op punt 3 of 4 ligt eraan welke er vrij is!
Nou is alleen pin 2 vrij.
- dus daar heb ik hem op aan gesloten (zie foto)

2. Er wordt gezegd dat de kabel ignition lead moet worden aan gesloten worden op de kabel die aan de achterkant van de zekering sc35 met 15A zit.
- maar bij polo aw worden de zekeringen met de F teken worden aangeduid DUS DIT SLUIT NIET AAN. Nu ben ik achter gekomen dat bij de polo aw origineel de kabel op zekering F40 7,5A zit dus ik ga ik voor dat ik de kabel aanpas deze met een connector dit test of het werkt(zie foto)

3. Ook heb ik nog niet de aarde gevonden die afgebeeld staat in de handleiding.
-ik heb wel dit aarde punt gevonden in iemands video. (Zie foto).

Als iemand nog op een aanmerkingen heeft laat het me maar even weten.

Groetjes Raymond
 

Bijlagen

  • IMG_5739.jpeg
    IMG_5739.jpeg
    728.1 KB · Weergaven: 12
  • IMG_5742.jpeg
    IMG_5742.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 11
  • IMG_5774.png
    IMG_5774.png
    611.4 KB · Weergaven: 10
  • IMG_5761.png
    IMG_5761.png
    299.7 KB · Weergaven: 9
  • IMG_5766.jpeg
    IMG_5766.jpeg
    323.5 KB · Weergaven: 9
  • IMG_5759.png
    IMG_5759.png
    302.3 KB · Weergaven: 10
  • IMG_5775.png
    IMG_5775.png
    694.1 KB · Weergaven: 10
  • IMG_5755.png
    IMG_5755.png
    5.4 MB · Weergaven: 12
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!