Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb ook al via mail contact gehad, betalen blijkt enkel via Visa te gaan. (deze heb ik dus niet)Heb het even via mail gevraagd en zal wel zien wat ze als antwoord gaan geven
Yes its heavier but thats normal with the boot pop on any car,but its definitely worth itnice,
and how heavy is it to close it again?
Do you have to throw it through the ground?
See if there's a way that you could buy in bulk and they might ship it....its worth a shotIt would be a pity if it were only delivered in the UK.
as well as only the possibility to pay with Visa..
would love to have this too but looks like it won't work![]()
Misschien kan Scotty-Polo1973 ze voor ons bestellen (en deze naar ons opsturen) mits betaling en verzendingskosten natuurlijk.Het kan aan mij liggen maar als ik probeer te bestellen kan ik enkel maar United Kingdom als land selecteren dus geen idee of wel hier in België kunnen leveren
Dit wil ik ook wel dus ook wel kan je dit nu gewoon bestellen en naar Nederland laten sturen maar kan je nu ook met ideal betalenDoor de vele aanvragen word vanaf heden ook verstuurd buiten de vk
Reeds een bestelling geplaatst
CreditcardDit wil ik ook wel dus ook wel kan je dit nu gewoon bestellen en naar Nederland laten sturen maar kan je nu ook met ideal betalec
heel raar, want ik heb vandaag bevestiging gekregen dat er enkel met visa kan betaald worden en dat er niet buiten de UK verstuurd wordt.Door de vele aanvragen word vanaf heden ook verstuurd buiten de vk
Reeds een bestelling geplaatst
heb wel al eens rondgekeken maar niet direct een andere aanbieder gevonden voor de kit voor de AWik zou me er eigenlijk in moeten verdiepen, zijn meerdere bedrijven die het nu aanbieden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.