Automatisch Achterklep openen

staat bij mij al altijd zo ingesteld..
moet enkel nog een setje sterke gasveren vinden..met extra veer.
standaard is bij men aw 355Nm. die trekken dat niet.

jammer dat retrofit uk niet buiten de uk verstuurd en enkel te betalen is met visa.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik ben aan het onderhandelen met een man uit Engeland voor een los wiel. Hij was ook bereid om de veren mee te sturen als ik ze naar zijn adres zou laten sturen. Misschien dat ik meerdere setjes kan bestellen als er interesse is?
Wel vooraf betalen en op eigen risico, maar dat begrijpen jullie denk ik wel.

Stuur me even een berichtje als je dit wilt, ga het wel op korte termijn regelen dus wacht niet te lang.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Heb al eens contact opgenomen met scotty-polo1973 voor deze veren set. maar momenteel nog geen reactie gekregen van hem.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Heb al eens contact opgenomen met scotty-polo1973 voor deze veren set. maar momenteel nog geen reactie gekregen van hem.
Ik bedoel dat ik zelf een los wiel uit Engeland aan het bestellen ben en heb die man gevraagd om de set veren bij de doos van het wiel in te doen.
Als jij ook een set wilt stuur me dan even een bericht dan kan ik 2 sets in de doos mee laten sturen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik bedoel dat ik zelf een los wiel uit Engeland aan het bestellen ben en heb die man gevraagd om de set veren bij de doos van het wiel in te doen.
Als jij ook een set wilt stuur me dan even een bericht dan kan ik 2 sets in de doos mee laten sturen.
gaat dit om dezelfde gasverenset van retrofit?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Eindelijk een site van een andere aanbieder, via Poolse Ebay voor omgerekend iets minder dan 70 euro.

Meteen setje besteld:

Ze adverteren dat het voor een polo is uit 2009 - 2017 en de 6R / 6C zie je ook terug in de video maar op de afbeelding is de polo AW te zien. Ben benieuwd of het gaat passen op je AW.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Ze adverteren dat het voor een polo is uit 2009 - 2017 en de 6R / 6C zie je ook terug in de video maar op de afbeelding is de polo AW te zien. Ben benieuwd of het gaat passen op je AW.
Als je naar die van retrofit kijkt is het daar ook zo. Dus ik heb er wel vertrouwen in.
Gaan het zien zodra ze binnen zijn! Zijn vandaag verstuurd.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Zit dit ook standaard op een 2019 polo gti aw.
Het automatisch open van de achterklep zonder dat ie helemaal open gaat.
Ik heb ook wel interesse in deze dempers maar weet niet zeker of dit op mijn auto ook zit.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
een polo aw heeft standaard 2 gewone gasveren van 355Nm dacht ik.
 

Bijlagen

  • tempImage05nhRN.png
    tempImage05nhRN.png
    11.2 MB · Weergaven: 23
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Zit dit ook standaard op een 2019 polo gti aw.
Het automatisch open van de achterklep zonder dat ie helemaal open gaat.
Ik heb ook wel interesse in deze dempers maar weet niet zeker of dit op mijn auto ook zit.
Dan druk je toch de knop op je afstandsbediening in, dan je vinger tussen de achterklep en je bumper, gaat je klep dan omhoog, dan heb je het, toch?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!