Automatisch Achterklep openen

Het kan aan mij liggen maar als ik probeer te bestellen kan ik enkel maar United Kingdom als land selecteren dus geen idee of wel hier in België kunnen leveren
Misschien kan Scotty-Polo1973 ze voor ons bestellen (en deze naar ons opsturen) mits betaling en verzendingskosten natuurlijk.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Vw  Polo AW  1.0 
thx, maar je zal ook andere gasveren moeten nemen, met een hogere Nm. want met de standaard veren van 355Nm heb je zeker niet voldoende. ook al steek je deze veren bij. je zal al minstens 530Nm moeten nemen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Door de vele aanvragen word vanaf heden ook verstuurd buiten de vk
Reeds een bestelling geplaatst
heel raar, want ik heb vandaag bevestiging gekregen dat er enkel met visa kan betaald worden en dat er niet buiten de UK verstuurd wordt.

Hi
Sorry but we not posting anything abroad. UK only.

Regards
Alex
VW RETROFIT
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
iemand toevallig al een adresje gevonden waar een polo aw kit?
en te betalen is zonder visa..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Mijn polo 6r is voorbereid op openen met sleutel; indrukken is unlock. Ingedrukt houden is een unlock en open gooien, alleeen is mijn gasveer niet sterk. (350nm)...

In vcds/obd11 kan je het comfort openen voorbereiden. :)
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!