Automatisch Achterklep openen

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
Voor de diverse polo modellen is een zg "Simply go" setje beschikbaar. Voor de AW nog niet gesignaleerd, ook niet bij de leverancier. Heeft iemand al iets geprobeerd of zelf iets gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
best een setje Sirocco poppers aanschaffen en dan krachtigere gasveren monteren.
standaard gasveren zijn op een AW 355Nm als ik me niet vergis. en volgens ik al op verschillende kanalen gelezen heb werd er op vorige modellen van de polo gasveren van Skoda gemonteerd, dacht me te herinneren minsten 530Nm of 550Nm.
ben momenteel zelf ook aan het rondkijken voor zwaardere gasveren met dezelfde lengte voor mijn AW.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
heb een Nederlandse site gevonden waar je volledig naar wens gasveren kan samenstellen. ben dit momenteel nog wat aant bekijken.
ben enkel nog aan het twijfelen welke kracht Nm ik zou nemen om de achterklep vanzelf open te laten gaan, (Standaard op mijn AW zitten er 355Nm gasveren op)
ze moeten krachtig genoeg zijn natuurlijk maar niet in die mate dat je de achterklep nog met moeite dicht krijgt he :cool:
heb wel al op andere kanalen vernomen dat men voor vorige polo modellen Skoda veren van 530Nm tot 550Nm gebruik, maar kwa lengte (slaglengte) kom ik niets tegen over die Skoda veren.
mss zijn er hier lede die daar meer over weten of zo?

 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Het kan aan mij liggen maar als ik probeer te bestellen kan ik enkel maar United Kingdom als land selecteren dus geen idee of wel hier in België kunnen leveren
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Het kan aan mij liggen maar als ik probeer te bestellen kan ik enkel maar United Kingdom als land selecteren dus geen idee of wel hier in België kunnen leveren
idd heel jammer als het zo zou zijn dat er enkel in UK geleverd wordt.
alsook enkel de mogelijkheid op met Visa te betalen..
zou deze ook graag hebben maar ziet er naar uit dat het niets zal worden :(
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!