AUTO light - automatisches Fahrlicht

Voor zover dat ik uit t topic kon halen is dat je de sensor kan aanleren wanneer het te donker is en de lampen aan moeten gaan. Zelf kan je dan zeggen of dat schemering is, of wat donkerder.

Mogelijk dat ze daarom zeggen dat je in t donker, de sensor moet instellen.
 
Mijn auto light module doet raar afgelopen paar dagen tenminste het is me pas opgevallen.
Dan heb ik het met name over de coming home gedeelte.

Zodra het buiten donker is en je doet de auto op slot dan branden de stadslampen met mistlampen gedurende aantal seconden na.
tot zover gaat het goed. Maar heb regelmatig dat nadat ze zijn gedoofd dat ze na ongeveer 5 seconden weer aangaan zomaar uit het niets.
gebeurt niet altijd maar regelmatig.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? of is het module defect?
 
Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt. Lijkt net alsof iets activeert op het 'netwerk' in de auto en steeds die trigger vormt voor de coming home.
Volgens mij stopt het wel na een paar keer, althans ik heb geen zicht op mijn auto bij het werk maar heb nog geen lege accu gehad...
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt. Lijkt net alsof iets activeert op het 'netwerk' in de auto en steeds die trigger vormt voor de coming home.
Volgens mij stopt het wel na een paar keer, althans ik heb geen zicht op mijn auto bij het werk maar heb nog geen lege accu gehad...

klopt, hij doet het maar 1x erna.
ik dacht dat hij defect was.

hebben meerderen hier last van?
 
Ik heb het eindelijk werkend zoals het behoord, alleen in vind de schakeltijd in de autostand relatief lang (ongeveer 8 seconden), kan ik deze tijd ook verkorten naar of 3 seconden? Mijn chinees is nogal slecht Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!