AUTO light - automatisches Fahrlicht

Duidelijk. Start/stop is geen probleem, maar ik heb geen lichtsensor helaas :)
Is ook achteraf te plaatsen, eventueel inclusief dimmende spiegel.

Dit kan ook zonder de voorruit te vervangen:
POLOVW.IT ? Leggi argomento - (Tutorial)Montaggio specchietto fotocromatico Polo 6R
Als je geen Italiaans kan kun je de foto's en de verkooplinks bekijken, vooral pagina's 21 t/m 24.

Je moet wel de oude spiegelophanging verwijderen en wegpolijsten voordat je de nieuwe kan opplakken.
Als je voorruit dit niet overleeft, kun je een nieuwe ruit laten plaatsen incl. lightsensor uitsparing.
Hopelijk op kosten van de glasverzekering, een ruit inclusief sensor-uitsparing is vaak goedkoper dan zonder.
 
For dimming mirror and light/rain sensor there are several online tutorials (DIY retrofit) on another VW models, the links below are for Polo 6R. .
POLOVW.IT ? Leggi argomento - (Tutorial)Montaggio specchietto fotocromatico Polo 6R
POLOVW.IT ? Leggi argomento - (Tutorial)Montaggio specchietto fotocromatico Polo 6R
POLOVW.IT ? Leggi argomento - (Tutorial)Montaggio specchietto fotocromatico Polo 6R
Here you can buy all the OEM assembly.
http://www.aliexpress.com/item/OEM-...-Rearview-Mirror-For-VW-Tiguan/723426711.html
Schemes for Polo 6R.
UK-POLOS.NET ? View topic - VW POLO 6R. WIRING AUTO LIGHTS. Coming/leaving home. OEM.

Then you are ready to install wiring for automatic lights, coming / leaving home...:wink:

I hope this helps if anyone needs
 
I have not changed the dimming mirror, but I like your question and we will try to find a solution
The questions are getting harder. :grin:


In my experience with Audi, vw, seat, we can start by light sensor Seat Altea / Leon 2008.


I will study it, etka, ElsaWin, etc ...
 
Hello people
Hoe werkt dit setje ?
Citroene ik zie dat jij het hebt ingebouwd
Nu is het zo ik heb origineel al regensensor in mijn polo
Kan ik met dit setje de origineele autolight funtie werkend krijgen?
En blijft de regensensor dan gewoon normaal werken?

Als het zo is dan ga ik hem ook bestellen .
Of heb ik alleen de schakelaar nodig?
Of is het vervangen van heel de kabelset naar de spiegel toe?

B.v.d michael
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!