AUTO light - automatisches Fahrlicht

Op duitse polo forum staat een schema hoe coming home leaving home werkend is te krijgen zonder module. Daar kun je de lichtschakelaar van de set mooi voor gebruiken en de kabels. Er staat bij dat het voor auto's met xenon en regensensor is. Binnenkort ga ik proberen om dat te maken bij mijn auto zonder xenon met regensensor. Als dat lukt kun je de lichtsensor waarschijnlijk aansluiten op de bcm maar dat weet ik niet zeker voor de mensen die geen regensensor hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Op duitse polo forum staat een schema hoe coming home leaving home werkend is te krijgen zonder module. Daar kun je de lichtschakelaar van de set mooi voor gebruiken en de kabels. Er staat bij dat het voor auto's met xenon en regensensor is. Binnenkort ga ik proberen om dat te maken bij mijn auto zonder xenon met regensensor. Als dat lukt kun je de lichtsensor waarschijnlijk aansluiten op de bcm maar dat weet ik niet zeker voor de mensen die geen regensensor hebben.

Heb je toevallig een linkje ?
 
Vandaag deze module in de passat 3bg van mijn oom gebouwd. Daar heb ik toen der tijd oem xenon koplampen ingezet en in de mistlampen en grootlicht
xenon van pilot.
Hier werkt het super. Geen knipperende lampen of wat. Heeft hij er ook weer een mooie mod bij.
 
Ben van plan ook zo een auto light set aan te schaffen raden jullie het me aan of zeggen jullie beter doe je het niet. Ook ben ik benieuwe of iemand al die piepje heeft kunnen uitzetteb. Iemand nog een setje te kopen voor een mooi prijsje is ie welkom.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!