AUTO light - automatisches Fahrlicht

Indrukken van de S&S stop bij meteen bij het wegrijden is wel legaal? :)


Ja, als je het weg lat programeren door een tuner dat voldoet de auto niet meer aan zijn type goedkeuring. Wordt dit gevonden door oom agent, en ze komen er achter dat je dat weg het laten programeren dan praten ze over een mileu delict omdat de uitstoot norm nooit meer gehaald kan worden
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
iichel - 1.2 TDI bluemotion - 2011 - geen xenon - geen geknipper - wel start/stop - 089 - Ebay

Kuyp166 - 1.2 tsi r-line - 2013 - xenon - wel geknipper - geen start/stop - 0xx - Aliexpress

HJV - 1.2 TDI Bluemotion - 2010 - geen xenon - wel geknipper - wel start/stop - 088 - Aliexpress
 
iichel - 1.2 TDI bluemotion - 2011 - geen xenon - geen geknipper - wel start/stop - 089 - Ebay

Kuyp166 - 1.2 tsi r-line - 2013 - xenon - wel geknipper - geen start/stop - 0xx - Aliexpress

HJV - 1.2 TDI Bluemotion - 2010 - geen xenon - wel geknipper - wel start/stop - 088 - Aliexpress

Ibifaho - 1.6tdi bmt comfortline - 2010 - geen xenon - geknipper - start/stop - 088 - aliexpress

Citroene -1.6tdi bmt trendline - 2010 - xenon achteraf geinstalleerd maar ook problemen met originele koplampen - geknipper - start/stop - 088 - aliexoress
 
ronaldsl - 1.2 TSI bluemotion - 2013 - geen xenon - geen geknipper - wel start/stop - 090 - aliexpress

Heb vandaag binnen gekregen en geïnstalleerd. Eerste keer knipperde de lampen. Wat me nog meer opviel:
  • DRL op auto stand ging eerst via de mistlampen (zo gecodeerd origineel gedimde H7 lampen) en nu gedimde H7 lampen dus heb de coding maar terug gezet zodat de lampen het zelfde branden overdag in de auto stand en als in de off stand
  • Coming Home en Leaving Home alleen via gedimde H7 lampen en volgens mij achterlichten (heb dit alleen in het donker kunnen testen) had eerst de "handmatige coming home" via gedimde koplampen en mistlampen en achterverlichting dit vind ik best jammer zo zie je nog niet hoe je moet lopen als de auto in het donker staat
  • Er zit een kleine vertraging op het aangaan van de lampen zodra auto op contact staat in het donker in de auto stand schat iets van 5 seconden
  • Lampen knipperen niet een keer als ik auto start heb boordcomputer 7h0 937 90 er standaard in zitten
Heb nog gekeken om de piep uit te zetten van de verlichting maar de enige mogelijkheid die ik gezien heb is om het piepje af te gaan als deur open is of als auto van contact is. In de bedradingsschema heb ik het ook nog niet gevonden of er een seintje verlichting aan naar de bcm gaat of iets dergelijks dus is naar mijn weten niet mogelijk om uit te zetten behalve dan het luidsprekertje afkoppelen maar dan werkt deze bij geen enkel seintje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
MENSEN
zorg dat je deze goed bevestigt in de wagen(de module)
als je deze gewoon laat hangen, kan dit schade aan je wagen brengen(kortsluiting)
bij polo 6r, heb je waar je die bak hangt, aan het knieblek een inkeping zitten waar de module netjes in past.

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Vandaag de set binnen gekregen en meteen erin gezet. Werkt super in een 9n3. Ik heb jumper 3 wel eruit gehaald.
Ben er tevreden mee.
Niet de jumper voor de 'tunnelmode' eruit gehaald? Met die jumper vond ik het wel heel erg gevoelig, ging werkelijk bij elke fly-over aan en uit.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Nee die nog niet eruit gehaald. Weet zo ook niet welke dat is. 1 of 2? Ik kan die taal niet lezen wat erop de module staat.
Heb ook nog niet echt gereden met de auto om het te testen verder. Schemer functie werkt wel. Branden alleen de stadslichtjes.
 
Geloof dat dat nummer 1 is, alleen de middelste zit er dan nog in (leaving home is dat geloof ik) maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen!
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
1 is tunnel
2 is ch/lh
3 is mistlamp bij dimlichten

je kan de gevoeligheid aanpassen door je sensor te kalibreren(de truc met je lichten aan uit aan uit..(of je schakelaar uit trekken en terug aansluiten)

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!