AUTO light - automatisches Fahrlicht

dat is niet helemaal waar. de schakelaar doet alsof je het dimlicht aanzet terwijl de auto uitstaat (coming home).
bij een bcm midline (087 of lager) gaat dat goed, want die heeft een directe kabel tussen de lichten en de schakelaar
bij een bcm waarbij de lichten over de bcm lopen, is de verbinding tussen de schakelaar en de dimlichten een klein kabeltje.
daarna besluit de bcm nog of het licht aan gaat of niet. (hint: dat doet ie niet).
dus alleen je stadslichten gaan aan. dimlichten en mistlampen/statische bochtenverlichting gaan via de bcm
 
@polo_6r_team Ik lees dat jij het setje van x2car heb geinstalleerd met succes, tot tweemaal toe..

Graag zou ik deze ook willen bestellen maar ik vroeg me af of het ook werkt op achteraf ingebouwd OEM xenon (met xenon adapters)...
Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden behalve dat mijn Polo start/stop en RLS moet hebben?


Dat wat jij gelezen hebt ging over een andere polo die de Duitse set ingebouwd had, maar hem niet werkend kreeg.
Ik heb mijn set via Ciclo gekocht in Spanje en hij heeft me geholpen om die Duitse set goed te programmeren zodat deze wel werkte.

Is al ff geleden dat ik online ben geweest op dit forum dus zie nu pas je vraag
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!