Aftertalk D.A.F. 13-6-2011

Polootje zei:
Is dat zo?? :shock: Ik hield me juist in, omdat ik een hele slinger Polo's achter me had... ;) Ik reed net 100 op de tellert (GPS!!) en op de cruise...

Op de A28 mag je sowieso maar 90! Maar zoals eerder gezegd ik vind het niet erg, rij altijd al een beetje gefocust op de vluchtstrook voor flitsapparaten. Iedereen is zelf verantwoordlijk toch?
 
Nou...ik moet zeggen dat die bordjes van nat wegdek er nog steeds onderhangen hoor...daarom trapte ik er ook in! Maar ik heb (nog) geen bekeuring gehad van deze meeting, dus het zal wel meevallen dan... ;)

Het is echt geen snelheid; 90km/uur op een snelweg!! Normaal gesproken rij ik tegen de 140 aan...
 
JeroenMPC zei:
28km/h te hard, €228,- boete.

Zojuist op het matje gekregen :evil:

dat is balen man :cry: ,
de mijne is wel wat minder
heb jij dan zoveel harder gereden als ik?

toegestane snelheid 50 km/h
ik reed er 71 km/h

gecorrigeerd naar 68 km/h

120 euro te betalen :evil: :evil:
 
Ik dank mijn diesel toch voor de kortere versnellingen..... Van 2 naar 3 heeft mijn een boel euro's bespaard hahahha..

gecorrigeerd 73 waar we 50 mochten: 168euro.
valt me nog aardig mee!

Ohja, hoe vraag ik de foto aan?
 
Johan zei:
Ik was ook vrij snel thuis net, nu foto's aan het uploaden dus die komen zo wel in het fototopic te staan!

Ik heb me echt super vermaakt! vond de meeting zelf opzich een vrij hoog sjonnie-gehalte hebben (blijft automaxx natuurlijk) maar het is maar weer bewezen dat wij het met elkaar toch tot een gezellige/leuk dag kunnen maken! Ben ontzettend blij dat we hier met een degelijk clubje zijn die niet de boel lopen te zieken daar!

Erg leuk dat enzo nog een prijsje heeft weten te pakken en ontzettend reclame voor ons heeft gemaakt Big Grin (of het werkt is een 2e.. maar we'll see!) Ik vind je prijs echt verdient! (ondanks dat je hem eigenlijk al gepeerd was Stick Out Tongue )

Ik zeg: op tot de volgende meet (vw-fest dus??!!) en ik hoop op nog meer (gezellige) leden op die dag!

edit: erg jammer van de schade van ons forumlid met de Votex 6R, helaas had hij de BMW achter zich niet gezien had ik begrepen! :(


iedereen nog bedankt voor alle hulp! toppie

en de auto staad er mooier bij als voorheen haha Big Grin
 
oei ik heb de topic even gelezen iedereen dus een boete gehad...in Mei had ik ook een boete van 240 euro...dat heb ik snel afgeleerd...als je achter een heel batterij aan polo's rijd dan heb je nogal de neiging snel gas te geven (eigenlijk nergens voor nodig maar het is aan je eigen keuze om te bepalen of je daaraan mee doet...)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!