Aftertalk D.A.F. 13-6-2011

Polootje

Actief lid
1,220
14
43
Tja..ik weet dat ik ontzettend vroeg ben, maar ik kan bijna niet wachten op de vele foto's, filmpjes, verhalen e.d. :oops: Dus maar gelijk een aftertalk opgestart...

Who's first met de mooie foto's, verhalen e.d.?
 
Zo net thuis van een heerlijk dagje @ Assen. Helaas zelf geen foto's gemaakt aangezien er al genoeg met een camera liepen. Verder hadden we een mooie plek voor de auto's ondanks onze late aanmelding (dus volgend jaar moeten we eerder aanmelden en met nog meer Polo's gaan Big Grin ).

Owh en enzo nog gefeliciteerd met je prijs :cool: En de reclame voor de site :lol:

Wat wordt de volgende meet waar we weer naar toe gaan Stick Out Tongue
 
Nou ik vond het met de jongens gezellig

leuk dat enzo een prijssie had

de sprint viel me tegen k had dikkere machine's verwacht
races waren leuk om te zien

en ondanks de wolken toch een gloeikop/verbrandde kop
nu thuis lekker chillen

tot de volgende meet

fw fest walibi denk ik
 
Sexyste man van de dag....

Ik vond het ook een topdag... Totdat Jeroen ons naar de Mac bracht, en we met zn allen met 30+ te hard geflitst zijn.

Verder nog bedankt dat ik er mocht staan. Leuke groep gasten jullie, was erg gezellig. Mn foto's gaan waarschijnlijk RPM Vision op, ik zal voor de mypolo-ers apart online zetten op et forum.
 
Soedje zei:
Sexyste man van de dag....

Ik vond het ook een topdag... Totdat Jeroen ons naar de Mac bracht, en we met zn allen met 30+ te hard geflitst zijn.

Verder nog bedankt dat ik er mocht staan. Leuke groep gasten jullie, was erg gezellig. Mn foto's gaan waarschijnlijk RPM Vision op, ik zal voor de mypolo-ers apart online zetten op et forum.

Haha ik kan het niet helpen dat die TDI van jou 170pk uitperst :oops:

Maarrr goed nieuws, althans.. maybe.. De Ceintuurbaan, zoals de beruchte weg heet is normaal gesproken een !!70!! weg.. En nu maar duimen..

Maar het was echt super jongens, beetje de mensen beter leren kennen :cool: .

Zo,, wat word de volgende meet!? Big Grin
 
heey, Big Grin Big Grin

het was echt super gezellig,
eindelijk de my polo'ers eens ontmoet.
het was echt een super meeting

ik heb nu al weer zin de volgende meeting
dan ben ik er zeker weer bij Big Grin Big Grin

(en eh inderdaad maar hopen dat het 70 km-h is)
dan valt het helemaal wel mee hahaha.
't was wel lachen bij de mac, iedereen schijt in z'n broek voor een bekeuring.
 
Yo

Meeting was echt super tof!!!!
Alle polo's zagen er lekker uit ;)
Vet hard gelache met iedereen, Snell weer meeten zou ik zeggen Big Grin
Wie weet worden er nog meer prijzen gescoord

Ben de pica's alweer op mn computer aan t zetten. Zo is checken of er mooie bij zitten...
 
Enzo. Als dat echt een 70 weg is. Dan was met max 10-20 te hard voor iedereen. En das buiten de bebouwde kom toch :geek: hahaha.

Was idd wel lachen in de Mac ookal scheet ik 7 kleuren hahahah.

Ik heb 1 op 14 gehaald vandaag haha. Mja was eerste keer dat ik dr echt even uit kon proberen.

Zoals ik al zei. Leuk clubje zo met jonge gasten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!