Aftertalk D.A.F. 13-6-2011

MyPoloCandy zei:
Ik vraag me echt af wat ze met die 30km/h limiet doen.. Zal nogal schelen in de prijs, 30 of 70 Stick Out Tongue

Wegwerkzaamheden binnen de bebouwde kom...ik zou zeggen: keer je spaarpot maar om! Want op de Ceintuurbaan in Zwolle geldt normaal gesproken 50km/uur en aangezien ze nu aan de weg bezig zijn...

Ik help het voor iedereen hopen dat jullie niet geflitst zijn, maar als ik daaro rijdt (lees: Telstarvestiging in stadion FC Zwolle) hou ik me behoorlijk in...
 
Zo ik ben ook net 10 minuten thuis Big Grin Heb nog even getankt bij de oosterburen en een hele vliegenfamilie van mn bumpert afgeschept. Big Grin

Vet hard gelachen vandaag, enne t prijsje voor enzo was echt wel verdiend Big Grin Hij mocht zelfs met de mooie dames kussen :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar de foto's en heel erg bang voor het CJIB op moment :S

Als wel allemaal gepakt zijn wel de foto's opvragen en uploaden Big Grin
 
Ik was ook vrij snel thuis net, nu foto's aan het uploaden dus die komen zo wel in het fototopic te staan!

Ik heb me echt super vermaakt! vond de meeting zelf opzich een vrij hoog sjonnie-gehalte hebben (blijft automaxx natuurlijk) maar het is maar weer bewezen dat wij het met elkaar toch tot een gezellige/leuk dag kunnen maken! Ben ontzettend blij dat we hier met een degelijk clubje zijn die niet de boel lopen te zieken daar!

Erg leuk dat enzo nog een prijsje heeft weten te pakken en ontzettend reclame voor ons heeft gemaakt Big Grin (of het werkt is een 2e.. maar we'll see!) Ik vind je prijs echt verdient! (ondanks dat je hem eigenlijk al gepeerd was Stick Out Tongue )

Ik zeg: op tot de volgende meet (vw-fest dus??!!) en ik hoop op nog meer (gezellige) leden op die dag!

edit: erg jammer van de schade van ons forumlid met de Votex 6R, helaas had hij de BMW achter zich niet gezien had ik begrepen! :(
 
Was indd een gezellige dag!
Leuk om eens de gezichten achter de auto's te zien.
Er stond wel een hoop "rotzooi" maar daar hebben we ook wel weer om gelachen:)

Leuk voor Enzo dat ie nog een prijs heeft gewonnen!

Ik zeg; de volgende meeting ben ik er weer bij!
En dan de hele dag... (we waren een beetje brak zeg maar... ;))

Gaan we nog naar M.I.V.W.?????
 
Helaas de wagens van MyPolo.nl niet gezien :( vanaf 12:00 druk geweest met inschrijven voor Vrij Rijden, daarna, briefing, daarna warm draaien, toen eindelijk de baan op, en daarna afkoelen en weer richting huis. Als ik nu terugkijk is voor die 20 minuten rijden op het circuit mijn hele middag opgegaan :lol: maar was het dubbel en dwars waard, top-ervaring! :cool:
 
Dan heb je in ieder geval de auto nog gespot, ik jullie plek niet eens gespot :oops:
Wat behaald, nou, met een Polo 2 Coupe met een 1.0 8v carb met 40 volle paardenkrachten valt niet veel eer te behalen, maar alsnog een Golf 3, BMW 3-serie en Polo 6N voorbij gekomen, en over 2 rondes verspreid een 6N2 van me afgeschud (bleek een 1.4 8v met 60pk, toch anderhalf keer zoveel :lol: ). Ach, niets spectaculairs, maar voor een eerste keer circuit-rijden een top-ervaring om continue die geur van je gillende Bridgestone Potenzaatjes te ruiken terwijl je sleeptuimelaartjes 't uitgillen als een speenvarken :cool:

Misschien dat ik jullie zondag nog spot bij ons in Asten?
 
@bluepolo6r Om even terug te komen op jouw reactie van de sticker, voordat we het foto topic volspammen Stick Out Tongue .

Het is mooi alleen zou ik het wel permanent op mijn kenteken willen, maar dat zit er helaas niet in. Op een meet is het wel gaaf, mja dan zou een hele witte plaat ook niet verkeerd zijn!.
 
JeroenMPC zei:
@bluepolo6r Om even terug te komen op jouw reactie van de sticker, voordat we het foto topic volspammen Stick Out Tongue .

Het is mooi alleen zou ik het wel permanent op mijn kenteken willen, maar dat zit er helaas niet in. Op een meet is het wel gaaf, mja dan zou een hele witte plaat ook niet verkeerd zijn!.

idd, een witte zal wel mooi zijn bij jou ja.
gewoon 2 aanhanger kentekenplaten bestellen hahaha :lol: :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!