Aftertalk D.A.F. 13-6-2011

JeroenMPC zei:
Voor dat geld had ik zelfs nog ff naar Amsterdam kunnen rijden, bij Le Garage kunnen gaan eten met een fles Moet op tafel Stick Out Tongue

Hahahaha... Zeg jij nou maar niks...
De Mac is 10 meter voor je... Je navigatiesysteem zegt toch "Keer om"... en wat doet die brabo.....
 
polo1fbodegraven zei:
Dure mac donalds geworden

(hadden jullie beter mee uit eten kunnen gaan in nunspeet met ons voor dat geld ;) :| )

ben benieuwd hoe duur ie is

gr andy

Offtopic: waar zijn jullie gaan eten in Nunspeet Andy? (woon zelf in Nunspeet) Bij Fat Alice? Il Camino? Het Eiland? Routiers?
 
En als de 1e hard rijd, waarom moet de rest dan hard rijden???

Ieders heeft een rijbewijs en weet dus hoe de regeltjes in elkaar steken. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor je daden, Ondanks dat een ander je op zit te stoken of zit te pushen Stick Out Tongue
 
Ja tuurlijk, ik geef Jeroen wel steeds de schuld, maar ik moet toch iemand anders de schuld geven dan mezelf? That's nature hahaha.
Ik weet dondersgoed dat ik dat ding naar beneden trapte. :mrgreen:
 
Maik zei:
We reden best netjes toch Big Grin. Wie zet er dan ook een flits paal neer Big Grin Je had trouwens ook best 't gas erop tijdens de Meet&Greet Polootje (niet dat ik het erg vond :lol: )

Is dat zo?? :shock: Ik hield me juist in, omdat ik een hele slinger Polo's achter me had... ;) Ik reed net 100 op de tellert (GPS!!) en op de cruise...
 
Het is gewoon een lullige overtreding, soms dan rij ik op een snelweg 150 wetende dat ik een boete riskeer. Dat is op dat moment een acceptabel en deels controleerbaar risico (Flitsmeister, radio etc.). Maar dit was gewoon.. Klote ff snel omdraaien en op naar die gele M Stick Out Tongue . En na een hele dag auto fun wil je gewoon even dat gaspedaal aanraken.. :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!