Achteraf oem xenon: ledjes harder laten schijnen op 0 stand

ik heb de auto niet in de buurt op het moment, kan het nog niet proberen.

bij een bluemotion zit de bochtenverlichting standaard in de mistlampen. in de xenon-met-adapter werken ze standaard niet.
Is bij mij precies zo, ik heb af fabriek in de mistlampen de bochtverlichting en heb achteraf oem xenon waar nu de bochtverlichting in werkt.
ik kan de bochtverlichting bij de mistlampen ook niet meer activeren met VCDS
Of wil je dubbel bochtverlichting maken per kant?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Bochtverlichting in de koplampen wil ik ook [emoji87]. Bij vas technics zeiden ze dat dit alleen fysiek met een relais gerealiseerd kon worden voor mijn auto.

Gisteren nog even gespeeld en ben er achter gekomen dat bij mij de drl uitgeschakeld wordt dmv uitschakelen van de TFL pin achter de schakelaar.

@iichel kan jij ciclo informeren of het niet harder laten schijnen van mijn ledjes een beperking van mijn bcm is of gewoon toch mogelijk is? Ik kan mijn longcoding wel sturen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
bij mijn xenon adapter is pin 14 gewoon niet aangesloten. dus daar moet een actieve aansturing naartoe. ik ga denk ik ook met relaisjes werken.
binnenkort even met kabeltjes gaan spelen, in principe moet het niet zo lastig zijn.
Toen ik autolicht aan het inbouwen was zag ik wel dat er al een andere draad de bcm in ging.
En volgens mij was dat op de A stekker pin 7.
Is uitgang van de mistlampen.
En als ik het goed heb ging die naar blauw/grijs van de lichtschakelaar
Mischien kun je iets met die info
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
bij mijn xenon adapter is pin 14 gewoon niet aangesloten. dus daar moet een actieve aansturing naartoe. ik ga denk ik ook met relaisjes werken.
binnenkort even met kabeltjes gaan spelen, in principe moet het niet zo lastig zijn.
Je moet alleen iets zien te verzinnen voor als je mistverlichting wilt voeren, je wilt natuurlijk niet dat de lampen in je koplampen aan gaan als je je mistverlichting aan zet [emoji28]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jep, ik heb mijn antwoord ook terug van ciclo. Hij zei wat ik al dacht...Mijn bcm is te oud en kan niet gecodeerd worden om de nodige aanpassingen te kunnen realiseren. Alleen wanneer alle verlichting via de bcm loopt is het mogelijk om de ledjes harder te laten schijnen.
Het is ook niet een kwestie van een andere bcm erin en klaar is kees. De bekabeling van mijn polo is gewoon anders dan die van een BM of ander model.
Bij mij moet het gewoon old school, met relais en kabels...

Naja ik weet niet waar ik moet beginnen dus bij deze, ben ik op zoek naar een professional die de nodige aanpassingen kan doen om de ledjes op 0 stand harder te laten schijnen en de cornering lights naar mijn koplampen kan overzetten.
 
Laatst bewerkt:
Aan materiaal is het iig:
2x H8 mannetje
2x H8 vrouwtje
2x waterdichte koppeling indien je nog de adapters uit wilt bouwen tussendoor
2x relais + voetje
2,5mm2 draad 2 aders
connectors

Als het 20 euro aan materiaal is, is het denk ik aan de hoge kant.
Advies...maak een plug en play set...je eerste koper heb je al [emoji16]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!