Achteraf oem xenon: ledjes harder laten schijnen op 0 stand

Byte 12 en dan Bit 0 uitzetten

en als je bochtverlichting units hebt dan ook byte 12 bit 6 aanzetten

Als het niet werkt dan zal het aan je BCM liggen, Ik heb een andere erin zitten
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ennn de accu is leeg hahaha moest hem even aanduwen

Bochtverlichting doe ik uit omdat ik de bochtverlichting in de bumper heb

Sent from my iPhone using Tapatalk

Misschien zit ik er wel helemaal naast en staan ze de heletijd op vol ik weet het niet meer is dit vol of gedimd...?
Nordic uit stand 0
c58351e8aee1ff6d0c6cb2805d9c40e7.jpg


Stand 1
25717641da2de58b28fa42671c83f98a.jpg


Stand 2
960194d72c46299e76a3858932ae6b4b.jpg


De 5000K Osram lampen zijn op de laatste foto zichtbaar (die zijn er alweer uit) Vind ze te blauw...
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: polo_6r_team
Misschien zit ik er wel helemaal naast en staan ze de heletijd op vol ik weet het niet meer is dit vol of gedimd...?
Nordic uit stand 0
c58351e8aee1ff6d0c6cb2805d9c40e7.jpg


Stand 1
25717641da2de58b28fa42671c83f98a.jpg


Stand 2
960194d72c46299e76a3858932ae6b4b.jpg


De 5000K Osram lampen zijn op de laatste foto zichtbaar (die zijn er alweer uit) Vind ze te blauw...
Sent from my iPhone using Tapatalk

Heb jij de highline met H7 BCM?

Tevens, die Osram xenon lampen heb ik ook, geef ze even. Je hebt een bak meer licht op de weg ;)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Mijn bcm eindigd met 87b is geen H7 bcm. En die osrams lijken minder stabiel en hebben meer opstarttijd nodig dan de philips ook zou ze te blauw. Als ze witter gaan worden ga ik er wel voor maar ze zijn momenteel niet in verhouding met de ledjes. Nordic stand heeft er voor mij alleen voor gezorgd dat mijn achterlichten gingen branden op 0 stand.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
is op een foto niet te zien omdat de camera zich aanpast

gewoon voor een raam bij een winkel gaan staan, van stand 0 naar 1 schakelen en kijken of ze minder hard gaan branden.
Ik kijk altijd via de koplampen van de auto van mijn buurman ;)

zoals je ziet lijken de leds op mijn profielfoto wel heel erg fel. Dit komt omdat het bijna donker was en de camera dus gevoeliger gaat staan

als ik op een meter of 25 ga staan en hurk zie ik duidelijk dat ze fel zijn bij stand 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand met achteraf OEM xenon even de 09-central electrics code posten (of vertellen wat je met vagcom moet aanpassen zodat de OEM lampen werken met verloop stekkers)?

Vanavond kan ik aan de slag met mijn oem lampen + stekkers van crosspoloTSI.

maar ik heb zo'n vermoeden dat die niet meteen gaan werken en er het e.e.a. moet aangepast worden.
 
Mijn bcm eindigd met 87b is geen H7 bcm. En die osrams lijken minder stabiel en hebben meer opstarttijd nodig dan de philips ook zou ze te blauw. Als ze witter gaan worden ga ik er wel voor maar ze zijn momenteel niet in verhouding met de ledjes. Nordic stand heeft er voor mij alleen voor gezorgd dat mijn achterlichten gingen branden op 0 stand.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ze hebben in verhouding inderdaad een lange opstarttijd. Maar dat vind ik zelf niet echt vervelend, maar dat is persoons gebonden. Ze worden wel witter. Alleen met het opstarten zijn ze even blauw, maar dat heb je al wel gemerktStick Out Tongue . Ah ik heb een 87D bcm.

Kan iemand met achteraf OEM xenon even de 09-central electrics code posten (of vertellen wat je met vagcom moet aanpassen zodat de OEM lampen werken met verloop stekkers)?

Vanavond kan ik aan de slag met mijn oem lampen + stekkers van crosspoloTSI.

maar ik heb zo'n vermoeden dat die niet meteen gaan werken en er het e.e.a. moet aangepast worden.


Ik heb niks aangepast in de codering... Het was bij mij plug en pray Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Nou net geprobeerd en ik heb aan 1 zijde LED en aan 0 zijden dimlicht [emoji14] knipperlicht werkt dan wel weer.
En deze is van een crosspolo met xenon

22B02B3F08E1240093380F916EEB0FD15AC0472F60053041200000030000

Je kunt toch niet zomaar een code kopieren en plakken? Ieder bcm heeft een andere layout...of heb ik het mis?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klopt maar je kan er misschien wel info uit halen om instellingen goed te krijgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
antwoord van @ciclo gehad via tigerstyle uk. wat er veranderd wordt:
byte 12 bit 6 0 -> 1
byte 18 bit 6 +7 0 -> 1 (die is nu 67 net als bij polo6r-team maar bij de crosspolo is dit 47)
byte 19 bit 2 0 -> 1
byte 22 bit 1 0 -> 1

nu een idee aan het uitwerken om bochtenverlichting naar de koplamp te verplaatsen mèt behoud van mistlampen in de bumper
 
antwoord van @ciclo gehad via tigerstyle uk. wat er veranderd wordt:
byte 12 bit 6 0 -> 1
byte 18 bit 6 +7 0 -> 1 (die is nu 67 net als bij polo6r-team maar bij de crosspolo is dit 47)
byte 19 bit 2 0 -> 1
byte 22 bit 1 0 -> 1

nu een idee aan het uitwerken om bochtenverlichting naar de koplamp te verplaatsen mèt behoud van mistlampen in de bumper

Is je probleem met de lampen nu opgelost?

Is dat niet standaard dan? Dat de bochtverlichting naast de xenon zit en de mistverlichting in de bumper blijft
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!