Achteraf oem xenon: ledjes harder laten schijnen op 0 stand

sambir

Actief lid
437
151
43
Ik heb nu al een tijdje de led xenon koplampen in mijn auto. Dmv een adapterkabel met diode heb ik bijna alle functies wel werkend gekregen, zoals seinen op 0 stand en permanent grootlicht.

Ik vroeg aan de jongens van vas technics of het ook mogelijk was om de ledjes harder te laten schijnen op 0 stand, net als origineel. Ze zeiden dat dit teveel werk was en dat ik dan mijn bcm moet veranderen en er kabels getrokken moeten worden naar de bcm.

Kan het niet eenvoudiger opgelost worden dmv een relais bijvoorbeeld?

Ook zou ik eigenlijk de bochtverlichting van de bumper naar de koplampen willen verplaatsen. Dit zou eventueel wel dmv een relais gedaan kunnen worden maar hier was ik niet verder op ingegaan. De relais zou nodig zijn om te voorkomen dat de lampen in de units aangaan wanneer de schakelaar op mistlamp stand gezet wordt, dan wil je namelijk dat je mistlampen aangaan ipv bochtverlichting. Iemand hier ervaring mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bij mij branden de ledjes alleen op volle sterkte als de nordic stand uit staat in VCDS, en gaan ze iets zwakker branden als ik lichten aanzet.
Dus: als je schakelaar in stand 0 staat en de ledjes branden zonder achterlichten en kentekenverlichting staan ze op fel.
En als de schakelaar op stand 0 staat en de ledjes branden incl. achterlichten en kentekenverlichting branden ze zwakker.
Dit is in te stellen in VCDS
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Bij mij branden de ledjes alleen op volle sterkte als de nordic stand uit staat in VCDS, en gaan ze iets zwakker branden als ik lichten aanzet.
Dus: als je schakelaar in stand 0 staat en de ledjes branden zonder achterlichten en kentekenverlichting staan ze op fel.
En als de schakelaar op stand 0 staat en de ledjes branden incl. achterlichten en kentekenverlichting branden ze zwakker.
Dit is in te stellen in VCDS
Klopt, Ik heb daarom de achterlichten hardwarematig aangezet
 
Ik wil eigenlijk nog dat mijn LED's dimmen bij richting, dit moet ook hardwarematig of, ik heb oit een module gezien op youtube waarbij je dit kan instellen. Ik heb ze in het Engels gemaild (was chinees of zo) maar geen reactie gehad
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!