Accu leeg

Er zijn genoeg sites waar je door het invoeren van het kenteken een juiste accu goedkoper kan vinden, zoals eerder beschreven let op de juiste specificaties en vergeet de juiste maten (hoogte, breedte, diepte) niet te vergelijken en dat ook de + pool aan de juiste kant zit. Bij twijfel kan je ook naar een Brezan (of ander) rijden en laten voorlichten. Inleren van de accu kan altijd achteraf gedaan worden.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Mijne was een tijdje geleden ook kapot. De nieuwe moest inderdaad ingeleerd worden en het totaal kostte ca. 230e
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Er zijn genoeg sites waar je door het invoeren van het kenteken een juiste accu goedkoper kan vinden, zoals eerder beschreven let op de juiste specificaties en vergeet de juiste maten (hoogte, breedte, diepte) niet te vergelijken en dat ook de + pool aan de juiste kant zit. Bij twijfel kan je ook naar een Brezan (of ander) rijden en laten voorlichten. Inleren van de accu kan altijd achteraf gedaan worden.

Ik heb onlangs mijn accu ook vervangen (de originele werd een beetje slecht) en ik had toen gewoon de specificaties van de sticker opgeschreven en daar naar gezocht. Precies dezelfde Varta accu gekocht maar dan de helft van de prijs, het enige verschil is de kleur van het plastic en het label dat erop zit. (grijs ipv. zwart). Inleren was bij mij niet nodig (tenminste, niks gemerkt). Oude accu eruit, nieuwe erin en rijden maar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI en Sal
Ok thanks allemaal. Ik doe het stap voor stap. Eerst proberen te laden. Hangt nu aan de lader. Vanavond kijken of er leven in zit (6 uur laden zou toch iets geladen moeten zijn).
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Nog steeds niks.
Ik heb een exide accu maar kan zo snel dezelfde niet vinden online.
Is deze misschien niet meer beschikbaar?

En bevestiging ziet we iets anders als bij de 6r (geen filmpje van de 6c gevonden voor accu vervangen).
 

Bijlagen

  • 7DF68CF7-B68D-4F8F-8F51-9E75750BB632.jpeg
    7DF68CF7-B68D-4F8F-8F51-9E75750BB632.jpeg
    60.7 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Nog steeds niks.
Ik heb een exide accu maar kan zo snel dezelfde niet vinden online.
Is deze misschien niet meer beschikbaar?

En bevestiging ziet we iets anders als bij de 6r (geen filmpje van de 6c gevonden voor accu vervangen).

Deze gevonden bij Autodoc. Zelfde OEM nummer. Controleer of de afmetingen kloppen enz.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Deze gevonden bij Autodoc. Zelfde OEM nummer. Controleer of de afmetingen kloppen enz.
Bij deze krijg ik in de autodoc de melding dat die niet in de/mijn polo past.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Als ik niet opnieuw inleer betekent dat alleen dat de start-stop niet werkt? Als dat het is en verder zal alles werken dan zou ik daarmee kunnen leven op dit moment. Vind de start-stop namelijk niet zo ongelooflijk goed werken dat ik m zou missen.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!