Accu leeg

Volgens leert tie zich dan weer in, moest je ook je ontgrendel knop indrukken tegelijkertijd. Zeker weet ik het niet, maar zoiets was het.
Yes, gelukt. Heel erg bedankt.
De accu de komende dagen in de gaten houden. Als dat ok blijft dan heb ik voorlopig nog geen nieuwe accu nodig
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Accu niet meer leeg geweest maar ging wel snel omlaag (bij onderhoud werd dat ook gezegd) dus maar een nieuwe besteld, de Varta N60. Nu probeer ik ‘m aan te sluiten maar gaat de toeter af. Dat lijkt me niet de bedoeling? Wat doe ik verkeerd.
Vastzetten en weer losmaken heb ik vorige keer al een aantal keer gedaan dat zou ok moeten zijn.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Accu niet meer leeg geweest maar ging wel snel omlaag (bij onderhoud werd dat ook gezegd) dus maar een nieuwe besteld, de Varta N60. Nu probeer ik ‘m aan te sluiten maar gaat de toeter af. Dat lijkt me niet de bedoeling? Wat doe ik verkeerd.
Vastzetten en weer losmaken heb ik vorige keer al een aantal keer gedaan dat zou ok moeten zijn.
Is de auto volledig ontgrendeld? (lees; van het slot) Anders zou het kunnen zijn dat je alarm (mits je dat hebt) denkt dat er aan de auto geklooid wordt. Anders eventjes met de oren dicht aansluiten en de auto op contact zetten.
 
Auto is ontgrendeld.
Doorgaan doe ik nu liever niet. Is best een herrie en in een buurt met toch wel wat hele kleine kinderen niet zo aardig.
Zekering claxon weghalen een optie? Zo ja waar zit die in de auto en welke zekering is het?
Er is stroom in ieder geval
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Is de auto volledig ontgrendeld? (lees; van het slot) Anders zou het kunnen zijn dat je alarm (mits je dat hebt) denkt dat er aan de auto geklooid wordt. Anders eventjes met de oren dicht aansluiten en de auto op contact zetten.
Yes!!! Het was ws het alarm ( nooit afgegaan dus geen idee hoe dat klinkt).
Idd aansluiten, zo snel mogelijk in de auto op contact gezet. Heel erg bedankt voor de oplossing .
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!