ABusser 9N3 stelt zich voor.

logo achter toch ook maar even gedaan....
FotoDV8XGPIT-1.jpg
 
Komende week nog druk met de DUB INN, daarbij moet de kever nog "even" door de APK, dus vandaag
de polo maar vast voorzien van een verse wax laag.
Dan is dat alvast gedaan voor de DUB INN en voor Worthersee.
daarna natuurlijk even wat plaatjes geschoten, gewoon, omdat ik daar zin in had....

Foto8J3YATEL-1.jpg


FotoQQZSN3QB-1.jpg


FotoMX6CE4QQ-1.jpg


FotoJMF4MCBL-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond de wiel bouten vervangen door nieuwe origineel volkswagen met van die zwarte afdek dopjes erop.
En gelijk even de rem trommels voorzien van een vers laagje mat zwart.
Deze waren grijs, vond ik minder geslaagd bij de velgen, daarbij zat er een beetje roest op.
vrijdag of zaterdag nogmaals wassen, en dan op naar oostenrijk!
 
Na 3 en een halve maand maar weer eens een berichtje...
In de afgelopen maanden is er weinig veranderd aan de polo.
Alleen de kilometerstand is wat verder omhoog gegaan, maar das niet zo gek na de Worthersee tour, BugShow Spa, en
nogmaals naar de Worthersee om gewoon vakantie te houden.
De kilometerstand staat nu dan ook op een 23.000 echte kilometers!
Tijdens de vakantie ook de Grossglockner alpenstrasse mee gepakt, erg mooie route over een van de hoogste bergen van Europa.

Foto7SQJXDRK-1.jpg


FotoYEDSIK4C-1.jpg


De polo bevalt nog steeds prima, al zou ze in de bergen iets meer vermogen kunnen gebruiken, maar echt storend is
dat allemaal niet.
Plannen zijn er ook nog steeds...
Ze mag nog steeds wat lager, dus een schroefsetje staat op de verlanglijst.
De GTI zijskirts staan daar ook nog steeds op. (iemand een idee wat deze kosten...?)
maar dit zal allemaal pas na de winter zijn...
 
Ik heb de factuur er even bijgezocht. De skirts bruto kosten 51,85 ps. 4 abdaptors kosten 23.72. 2 lijsten 32,40 en 8 schroefjes 2,24 de prijzen zijn bruto. Bij de onderdelen ging er 23% korting vanaf. En bij de schroefjes 30%. In totaal kwam ik uit op 148,30 netto. Incl de korting
 
Kan het zijn dat die lijsten in duitsland een stuk goedkoper zijn....?
Hier staan ze voor 39 euro....:
Teileliste Polo 9N3 GTI, CUP Ed. sowie Votex Originalzubehör - polo9N.info

Ondertussen nog een ideetje opgedaan...
De GTI lampen lijken mij wat te donker op deze kleur.
Daarbij wil ik er geen nep GTI van maken, maar de koplampen mogen wel wat "agressiever", iets meer smoel geven zeg maar.
Dus zit ik te denken om er een folie overheen te trekken....
Hier even een snelle shop van gemaakt, Wat denken jullie?
FotoEWQAIJ6X-1.jpg
 
zal de folie niet smelten op je koplampen dan?
die gele folie op mistlampen enz. smelt ook met normale lampjes erin.
Ik vind het wel mooi staan gesmokede koplampen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!