ABusser 9N3 stelt zich voor.

zal de folie niet smelten op je koplampen dan?
die gele folie op mistlampen enz. smelt ook met normale lampjes erin.
Ik vind het wel mooi staan gesmokede koplampen.

geen idee of het eraf smelt Dio.
Het bedrijfje die de folie verkoopt, adveteerd met folie voor achterlichten en koplampen.
Ik neem aan dat ze er van uitgaan dat ik de lampen dus ook wel eens aan doe.... ;)
Mocht het niet bevallen, dan is het er natuurlijk ook zo weer af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet zeggen dat ik daar dus ook over twijfel.
Het bedrijf plakt ook (geen idee wat dat kost) dus eventueel laten doen.
Ik kom van de week ook nog bij stickerdump, eens vragen wat Inne er van denk, en wellicht dat zij
het wel aandurft.
 
Vanmiddag even bij Inne langs geweest.
Volgens haar moet het zelfs voor mij goed te doen het zelf aan te brengen....
verstandig is wel de unit te demonteren en er even rustig de tijd er voor te nemen.
Fohn bij de hand om de folie in de juiste hoeken te krijgen, en gaan........ Klinkt simpel, toch....?
Inne verkoopt de folie nu (nog) alleen in het geel, maar wellicht in de toekomst ook wel in donker.
(zodra ze weet welke ze hebben moet)
de folie die ik nu op het oog heb is deze: www.ultimatetuning.nl/c-1160576/smoke-tint-folie/
En dan de variant die 90% door laat zodat ik bij de apk geen gezeur heb...
Wordt, waarschijnlijk wel vervolgd...
 
Ja, ik ook, maar dat is met een lampen afstel apparaat wel te bekijken.
Punt is alleen dat het er dan eerst op moet zitten...
Nu is een stuk van 130 X 30 cm maar 22,75 euro... en een zaterdag werk.
Bevalt het niet, door te weinig licht, scheef er op geplakt of omdat het er gewoon niet uit ziet, dan is het er
ook zo weer af en ben je hooguit 22,75 en een zaterdag kwijt...
 
Het is lang geleden, maar de polo is er nog steeds, en we zijn er nog steeds erg tevreden over!
Na anderhalf jaar maar een een update, al is er niet zo gek veel veranderd...
zoals bovenstaande berichten aan geven liep ik al langer met het idee, en afgelopen weekend de koe maar eens bij
de horen gevat, en een stukje folie over de lampen getrokken:
10366068_710383365669732_7386358051866037185_n.jpg

Zelf vindt ik het super staan, en een stuk goedkoper dan GTI lampen.

De originele achterlichten hebben plaats gemaakt voor een donkerder exemplaar, welke we aan de Worthersee gescoord hebben:
10352980_710383172336418_8844643868830853815_n.jpg


En als laatste eindelijk een schroefset geplaatst!
3-6-2014-a-busser-143883-18884.jpg


3-6-2014-a-busser-143881-18884.jpg
 
Voorlopig vinden wij de folie wel afdoende.
Ziet er, volgens ons, goed uit en het is weer eens wat anders dan GTI koplampen.
Voor de apk is het inderdaad afkeur, als de keurmeester het ziet, maar dat zien we dan wel weer.
Mocht ze er werkelijk niet mee door de apk komen, dan is het er ook zo weer af, en kunnen GTI koplampen altijd nog.
We zijn wel opzoek naar GTI sideskirts, dus mocht iemand wat weten....
 
Voorlopig vinden wij de folie wel afdoende.
Ziet er, volgens ons, goed uit en het is weer eens wat anders dan GTI koplampen.
Voor de apk is het inderdaad afkeur, als de keurmeester het ziet, maar dat zien we dan wel weer.
Mocht ze er werkelijk niet mee door de apk komen, dan is het er ook zo weer af, en kunnen GTI koplampen altijd nog.
We zijn wel opzoek naar GTI sideskirts, dus mocht iemand wat weten....

Sideskirts! :)
VW Polo GTI Seitenschweller Set, Original Tuning Teile
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!