ABusser 9N3 stelt zich voor.

Erg netjes...
Kleur is zeldzaam, maar super mooi.
Die velgen zorgen ervoor dat het gelijk een andere auto is.

Ik ben benieuwd hoe het uit zal zien. Wat chefke zegt, we zullen het wel zien op dubb in ;)

Als ik tijd heb zal ik dat eens doen.
Zijn genoeg foto's van, en genoeg over te vertellen wat er aan gedaan is.

Weer een plan opgevat voor de Polo.
Ik zou graag het onderste (zwarte deel) van de achter bumper willen laten spuiten in de kleur van de auto.
Spuiter (buurman met schade herstel bedrijf) is al gevonden, maar het deel moet los aangeleverd worden.
Iemand een idee of dit deel makkelijk te demonteren is? En is dit dan met schroeven of gewoon los klikken?

Je moet aan de binnenkant van je wielkasten de onderste torx schroeven eruit draaien. Dan moet je de strip los kunnen klikken.

Echter heb ik even de gehele achterbumper gedemonteerd. Dan heb je veel beter zicht op wat je doet ;)

Oke, dan komt het wel goed, deel zal toch op de brug gedemonteerd worden, denk ik...
Ik kan er alleen geen foto van vinden op internet...
Ik wil gewoon de standaard achter"lip" laten spuiten, iemand hier een afbeelding van?

Ja, ga ik van de week even dioen.
ben op het wereld wijde web al wat het e.e.a. tegen gekomen, maar de meeste zijn GTI lippen.
En al helemaal in de kleur die wij hebben....
Ach ja, nog wat werk erbij voor worthersee...

Je moet er wat voor overhebben ;) Maar je plannen klinken zekers goed!

Mocht je de achterlip in kleur gaan spuiten zou ik zeker overwegen om een setje GTI sideskirts aan te schaffen en deze ook meteen in kleur mee te spuiten !

mannen.... vergeet niet dat ik compleet nieuw ben in de polo wereld...sterker nog in de wereld van auto's uit het 2000 decenium....
GTI sideskirts..... Vertel!

Zie mijn garage en foto's ;) Ik heb ze niet in kleur gespoten maar gewoon plastic zwart net zoals mijn achter en voor skirts ;)

gti_schweller-1.jpg

Deze bedoel je toch?
Prijs valt me reuze mee, als ik die duitse site mag geloven komen ze op 40 euro per kant.
Gaan we zeker over nadenken!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!