Aanschaf Polo Bluegt

Hallo allemaal,

Ik heb gister een Polo Bluegt 6c gekocht en woensdag is het bekijken en rijden. Hier had ik de vraag of er nog dingen zijn om op te letten. Auto is onder voorbehoud gekocht. Dus wil graag me kansen op eventuele problemen verkleinen.
Het is trouwens een handgeschakelde.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
kijken of de regensensor het doet, die van mij deed het nie bij aankoop. heb ik zelf ook niet gecheckt helaas omdat mijjn vorige voertuig dat niet had.
en ik was het vergeten. indien je de bluemotion logo op de achterklep lelijk vindt en niet meer wil. ik ben er op zoek naar 1Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
kijken of de regensensor het doet, die van mij deed het nie bij aankoop. heb ik zelf ook niet gecheckt helaas omdat mijjn vorige voertuig dat niet had.
en ik was het vergeten. indien je de bluemotion logo op de achterklep lelijk vindt en niet meer wil. ik ben er op zoek naar 1Stick Out Tongue
Oh top ja zal het testen hij staat bij de dealer en heb 12 maanden volledige garantie dus gelukkig ben ik wel behoorlijk ingedekt. Maar zal erop letten me huidige auto heeft het ook niet namelijk. Ik zal even checken voor het bluemotion logo. Je kan me ook een berichtje sturen werk zelf in de auto branche en kan relatief makkelijk spullen krijgen incl logo’s en dergelijke. Dus als het kan stuur een pb.
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
ik heb zelf afgelopen mei een blue gt gekocht maar laatste tijd doet mijn start stop systeem het niet meer alleen soms, maar in de ochtend doet hij het helemaal niet iemand enige idee? vooraf deed die het wel namelijk
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Slechte accu is heel vaak een oorzaak
zou wel kunnen want de accu is zover ik weet nooit vervangen, althans staat niet in het het onderhoudsboekje want ik ging naar spanje heen weg toen deed hij het gewoon. maar terugweg deed hij het maar eenmaal na paar weken in nl deed hij het niet. standaard
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Meestal stervende accu, start/stop is het eerste wat het begeeft als de accu slechter wordt. Pas een tijdje later begint het slechter starten. Wil je het zeker weten lees hem dan even uit, als je geen storing tegenkomt moet het bijna wel de accu zijn
ik zall het checken, ik merk ook dat de polo niet snel als voorheen optrekt
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Start-Stop is zoals gezegd afhankelijk van je accu staat.
Verder oa. motor temperatuur, hvac stand, gordel om, motorkap dicht, temperatuurverschil tussen binnen en buiten.
Bij Handbak, neutraal en koppelingspedaal los.
Automaat rem ingedrukt.
 
  • Leuk
Waarderingen: tomveka en #uranograu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!