2x Polo 6R auto light kabelboom te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer ben niet zo fan van chinaexpress. Maar anders zou dit dus niet kunnen met jouw module.
En als ik voor een China module kies kan jij die ook meteen plaatsen voor me.
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
Ja hoor ik kan wel een China module plaatsen maar om eerlijk te zijn is dat niet zo lastig. Zie je dat zelf niet zitten?

Ik keek net naar je how to zag dat je hier en daar met draden Bezig was. Heb daar niet veel kaas van gegeten. Kijk liever eerst al en betaal lesgeld i.p.v. achteraf gedoe.

Heb jij daar zin in?
Wat gaat het kosten?
Weet jij het eea van dimmende binnenspiegels wil er een plaatsen.
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
Als je alle materiaal meeneemt dan hoef ik geen honderden euro's daarvoor te hebben... Flesje wijn of 15 euro en dan mag je meekijken en vragen stellen wat je wilt.

In principe kan ik hulp bieden bij iedere (OEM) inbouw. Geen probleem.

Klasse man.
Heb dan wel wat hulp nodig on alle materiaal bij elkaar te sprokkelen.

In het nieuwe jaar was je in de omgeving Amersfoort klopt dat.
Als ik dan alle spullen bij elkaar heb, kunnen we afspreken
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
Dit is gaaf.
En jij hebt er echt wel kaas van gegeten.
Ik heb mijn polo pas een paar dagen maar ik ga zeker een setje afnemen. Maar niet nu, heb nog buikpijn van de auto aankoop:cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!