2x Polo 6R auto light kabelboom te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,079
283
Ik heb op aanvraag twee auto light kabelbomen gemaakt, maar beide geinteresseerden laten niets meer van zich horen. Daarom gaan ze nu in de verkoop.

Wat is het?
Een kabelboom om in de Polo 6R automatische verlichting te installeren.

Wat heb je nodig?
1x Polo 6R met verlichting via de BCM: dat houdt in een Polo 6R met start/stop en/of OEM Xenon verlichting
1x Polo 6R met een OEM regen- en lichtsensor

Gereedschap nodig:
1x VCDS
1x terminal verwijder tool (bv laser 3932)

Wat is inclusief:
- Kabelboom
- 2x relais
- handleiding
- support bij VCDS coding

Wat is optioneel:
- lichtschakelaar (tegen meerprijs van wat ze op aliexpress danwel bij de VW dealer kosten)

Wat zit er niet bij:
- inbouw

Fotos komen later, aangezien mijn telefoon over de zeik is Stick Out Tongue
In de bijlage een indicatie van de inbouw

Prijs 100 euro voor de kabelboom + toebehoren
 

Bijlagen

  • Coding and Installation ALW by ciclo.pdf
    3.9 MB · Weergaven: 121
Jammer dat ik geen ondersteunende BCM hebt. Heb momenteel een 6R0 937 087 F. Volgens mij gaan mijn lichten dan niet via de bcm?
(Heb een auto zonder start-stop)

Als ik deze set zou willen laten werken, dan zou ik een andere bcm moeten hebben of niet

Klopt, ondersteunende bcm's hebben achteraan 089 staan in het onderdeelnummer. Helaas mijne ook 087 of 088.
 
6R0 937 088 B / D / F = Polo 1.2 TDI Bluemotion = geen probleem
7H0 937 089 A-J = Polo met fabriek af xenon = geen probleem
7H0 937 090 + A + B = Polo met start/stop (BlueGT, 1.6TDI) met of zonder xenon = geen probleem

6R0 937 085 / ... 086 / ... 087 gaat helaas niet werken.
Stel ik plaats een nieuwe BCM, betekend dit dan dat de lichten gelijk al via de bcm lopen of moeten er nieuwe kabels getrokken worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!