2x Polo 6R auto light kabelboom te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prijzen:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...ht-kabelboom-te-koop.11051/page-2#post-193481

Op te halen in Hardenberg t/m 30 dec en daarna t/m 6 jan in amersfoort

@iichel het automatische licht wil de vrouw niet, ze wil liever xenon koplampen.
Dit kan ik alleen maar toejuichen, maar ze zijn nog vrij prijzig.
Zou je me kunnen vertellen wat ik hiervoor moet doen en voor moet kopen, zodat alles correct werkt.
De zoekfunctie heb ik gebruikt, maar dan kan ik niet doorklikken naar het topic.
Is er ook een kabeltjes pagina van de kabeltjes die je maakt? Kwam je tegen op marktplaats, maar kan je niet weer terug vinden.
Wat weer een verhaal er zijn toch altijd meer vragen dan je denkt.
In ieder geval alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Je hebt koplampen nodig, een set adapters en je moet ze laten inleren. De informatie daarover staat enigszins gefragmenteerd op het forum.
Ik kan een set adapters maken en inleren, daar vraag ik aan forumleden €125 voor.

Dus als ik koplampen koop op MP en een setje kabels van jou dan werkt alles naar behoren via de bcm?
Moet ik alleen nog een keer naar Zwitserland rijden?
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Dat inleren gaat me zelf ook wel lukken denk ik heb geloof ik een how-to programmeren gevonden. Zit er ook een handleiding bij de kabels hoe en waar naar toe te brengen?
550 is dat een reele prijs voor een setje complete koplampen? Hoogteregeling is ook zo in te leren?
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Je hebt koplampen nodig, een set adapters en je moet ze laten inleren. De informatie daarover staat enigszins gefragmenteerd op het forum.
Ik kan een set adapters maken en inleren, daar vraag ik aan forumleden €125 voor.

Moet ik dan nog kabels trekken of gaat dit setje er tussen en is het op programmeren na plug en play
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!