Showroom 2008 Volkswagen Polo

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
9N3
Kleur
Blauw
Bouwjaar
2008
Zo auto weer terug van de garage. Onder garantie is de multiriem vervangen en deurscharnier schoongemaakt en opnieuw ingevet. Ze gaven toe dat het de vorige keer niet goed gedaan was. Iemand nog tips om lijmresten van je lak te verwijderen, omdat ik morgen de logo's eraf ga halen. Wat is veilig te gebruiken op autolak?

Multisol of gewoon rustig trekken zodat je alles meetrekt!

Heb ook wel is remmenreiniger gebruikt werkt ook maar mensen zwggen dat het slecht voor de lak is! Maar ik heb wr niks aanngezien dus of dat waar is weet ik niet!

Stickerverwijderaar.

ppg-prods_stickerverw.gif

Volkswagen  Polo 
wd 40 (kruipolie) kan ook.
ieder smerend (vet, olie product) middel kan je gebruiken.
zelfs motorolie.
enkelt laat dat weer meer smerigheid achter.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Ik zou eerst proberen of je de lijmresten kunt verwijderen zonder middeltjes. Als je zoals Ruittie zegt het rustig doet, zal het meeste meegaan. Bij mij kon ik de restjes eenvoudig verwijderen zonder iets te gebruiken.
Wellicht scheelde het wel dat ik dat al deed op de dag dat ik de auto in ontvangst mocht nemen ;-)

-  - 
heb je mischien een link naar het eindstukje wat je op de auto heb ben ook opzoek naar een gti look sierstukje!

Zit een hele gti einddemper onder..

En mijn auto is echt vervloekt :-x start nu soms heel slecht, kan gewoon 30 sec sleutel omgedraaid houden. Je hoort hem gewoon normaal ronddraaien maar aanslaan heeftie nogal wat moeite mee. Kan toch niet aan die andere einddemper liggen :S

Oh haha das waar er staat gti sierstukjes dus dacht vraag het even!! Wat doe je met je auto joh klote zeg wat een gedoe allemaal!! Nee kan daar niet aan liggen denk ik!

Weet iemand trouwens of het volgende mogelijk is:
Wanneer je hem in z'n achteruit zet dat de spiegels automatisch naar een andere stand gaan? Ik meen dat dit mogelijk was in mijn Golf 4 als deze elektrische spiegels gehad zou hebben.

Er zijn golf 4 geleverd die dat hadden maar minimaal tot niet in Nederland. Je moet sowieso electrische stoelen hebben en alleen de GTi's hadden dat. Volgens mij is dat nooit leverbaar geweest in Nederland. Maar om maar bij het standpunt te komen. De Polo 9N3 heeft en kan dat niet :P.

Volkswagen  Polo 
Het weer heeft het helaas nog niet echt toegelaten. Planning is volgend weekend mijn zomerbanden eronder te doen en als ik nog tijd over heb de logo's eraf te halen. Ook ben ik me rustig aan het oriënteren voor een subwoofer, maar ik wil toch mijn kofferbak kunnen behouden.

Zomervelgjes zitten er weer onder. Helaas hebben ze op m'n werk de uitlaat niet goed bevestigd (de einddemper) waardoor deze nu bij de aansluiting lekt, daarvoor gaat me auto woensdag terug. Vond hem ook al wat meer lawaai maken.
4058.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer wat gedonder met me auto. Kan wellicht aan me zomervelgen liggen, maar dat moeten we nog even uitzoeken. Op dit moment trilt mijn stuur aardig op de snelweg. Velgen zijn nog een keer gebalanceerd. Van het weekend even kijken om de voor velgen om te wisselen met de achter velgen. Heeft dat nog geen effect dan even testen met mijn winterbanden of het dan over is, zo niet kan m'n auto weer terug naar de garage en mogen ze gaan uitzoeken wat het is.

Weer wat gedonder met me auto. Kan wellicht aan me zomervelgen liggen, maar dat moeten we nog even uitzoeken. Op dit moment trilt mijn stuur aardig op de snelweg. Velgen zijn nog een keer gebalanceerd. Van het weekend even kijken om de voor velgen om te wisselen met de achter velgen. Heeft dat nog geen effect dan even testen met mijn winterbanden of het dan over is, zo niet kan m'n auto weer terug naar de garage en mogen ze gaan uitzoeken wat het is.

Balen man. Je hebt bijna iedere maand een ander probleem met je auto :(. Laten we hopen dat dit jouw laatste probleem is :).

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!