Showroom 2008 Volkswagen Polo

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
9N3
Kleur
Blauw
Bouwjaar
2008
Ik zal me allereerst even voorstellen.
Ik ben Robbert-Jan, 21 jaar en studeer Business IT & Management (Bedrijfskundige Informatica). Ik rijd tot woensdag nog mijn Golf IV deze wordt dan ingeruild voor bovenstaande auto. Een polo is wel iets kleiner als mijn huidige Golf, maar ik ga er qua kilometerstand, opties en bouwjaar "flink" op vooruit. Van 2001 naar 2008 en van 145.000 naar 90.000. Wat ik allereerst zal aanpakken is de audio in de auto. Voorin een composetje, advies hiervoor nog zie mijn topic: Klik Achterin een setje Focal PC165. Aangezien de weersomstandigheden niet heel best zijn in Nederland zal het nog wel even duren voordat ik dat weer allemaal ingebouwd heb. Heeft ook niet echt haast. Van de winter worden ook mijn BBS velgen van mijn Golf IV opnieuw gecoat, zodat deze vers onder de Polo kunnen. Ik ben van plan om zeker een jaar of 5 met deze auto te gaan doen. Wellicht in de toekomst nog een GTI achteronderlip met sierstukjes. En heel heel misschien nog iets verlagen, maar ik kies toch eerder voor het comfort dan voor de looks op dat gebied.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de auto opgehaald. Helaas tijdens het ritje naar huis wat gekraak van plastic gehoord. In het midden van het dashboard sluit het niet goed aan. (aan de bestuurderskant zie je de haakjes nog zitten waar het middelste gedeelte in hoort te klikken. Radio zit er al deels in alleen krijg hem niet volledig erin -_- dat ze bij volkswagen niet wat meer ruimte achter de radio vrij hadden kunnen laten, elke keer weer dat gepiel om hem er in te krijgen. Voorderest bevalt de auto goed! In samenwerking met mijn radio klinken de originele speakers nog niet eens zo verkeerd. Grote kans dat ik alleen achter de Focals erbij ga zetten en in plaats van een nieuwe composet voorin kies voor een kleine subwoofer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!