Showroom 2008 Volkswagen Polo

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
9N3
Kleur
Blauw
Bouwjaar
2008
Multisol of gewoon rustig trekken zodat je alles meetrekt!

Heb ook wel is remmenreiniger gebruikt werkt ook maar mensen zwggen dat het slecht voor de lak is! Maar ik heb wr niks aanngezien dus of dat waar is weet ik niet!
 
Stickerverwijderaar.

ppg-prods_stickerverw.gif
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
wd 40 (kruipolie) kan ook.
ieder smerend (vet, olie product) middel kan je gebruiken.
zelfs motorolie.
enkelt laat dat weer meer smerigheid achter.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik zou eerst proberen of je de lijmresten kunt verwijderen zonder middeltjes. Als je zoals Ruittie zegt het rustig doet, zal het meeste meegaan. Bij mij kon ik de restjes eenvoudig verwijderen zonder iets te gebruiken.
Wellicht scheelde het wel dat ik dat al deed op de dag dat ik de auto in ontvangst mocht nemen ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Er zijn golf 4 geleverd die dat hadden maar minimaal tot niet in Nederland. Je moet sowieso electrische stoelen hebben en alleen de GTi's hadden dat. Volgens mij is dat nooit leverbaar geweest in Nederland. Maar om maar bij het standpunt te komen. De Polo 9N3 heeft en kan dat niet Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Weer wat gedonder met me auto. Kan wellicht aan me zomervelgen liggen, maar dat moeten we nog even uitzoeken. Op dit moment trilt mijn stuur aardig op de snelweg. Velgen zijn nog een keer gebalanceerd. Van het weekend even kijken om de voor velgen om te wisselen met de achter velgen. Heeft dat nog geen effect dan even testen met mijn winterbanden of het dan over is, zo niet kan m'n auto weer terug naar de garage en mogen ze gaan uitzoeken wat het is.
 
Weer wat gedonder met me auto. Kan wellicht aan me zomervelgen liggen, maar dat moeten we nog even uitzoeken. Op dit moment trilt mijn stuur aardig op de snelweg. Velgen zijn nog een keer gebalanceerd. Van het weekend even kijken om de voor velgen om te wisselen met de achter velgen. Heeft dat nog geen effect dan even testen met mijn winterbanden of het dan over is, zo niet kan m'n auto weer terug naar de garage en mogen ze gaan uitzoeken wat het is.

Balen man. Je hebt bijna iedere maand een ander probleem met je auto :(. Laten we hopen dat dit jouw laatste probleem is :).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!