Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu op mijn banden 185/60 R15even de autobanden testen van adac en anwb lezen.
Daarna de goedkoopste vinden op bandenspotter.nl
185 breed of 195 breed kan al veel verschillen op dezelfde band dus tenzij iemand dezelfde maat heeft als jij is vergelijken lastig
Ik heb nu op mijn banden 185/60 R15
Is de Turanza T005 beter dan deze band?Dit is de meest "recente" test
https://www.anwb.nl/binaries/conten...est-2013/zomerbandentest2013_185-60-r-15h.pdf
Is de Turanza T005 beter dan deze band?
Heb je nog andere aanbevelingen? Ik merk dat er niet echt veel (goede) keuze is bij deze bandenmaat.Als je tussen die 2 twijfel zal ik voor de Vredestein gaan,
De bridgestone willen nogal snel cuppen en lawaai maken.
Banden zoals hierboven(met alle respect) zal ik nooit doen, daar heb ik zat voorbeelden van voorbij zien komen kwa grip met regen ect..
Michellin energyHeb je nog andere aanbevelingen? Ik merk dat er niet echt veel (goede) keuze is bij deze bandenmaat.
Ziet eruit als een goede band, helaas geen 15 inch...Ik heb op aanraden van een maatje Continental ContiSportContact 5 genomen. Die van hem gingen járen mee onder zijn Leon met 300+ pk.
Voor zo'n 90pk Polo'tje is het misschien een beetje overkill en aan de prijs voor 18", maar vertrouw er dan op dat deze ook heel lang mee zullen gaan.
Ik ga voor de Bridgestone Turanza T005 maar nu is de keuze tussen 84H of 88H (XL). Welke zouden jullie nemen?
Ik heb best wel een sportief rijgedrag en heb best vaak meer dan 3 man in de auto. Daarnaast lees ik ook dat de XL altijd de betere keuze is in verband met rijgedrag etc..De T005 zijn de nieuwste versies toch? Geloof dat die t in de diverse testen echt wel goed doen.
Ik zou zelf gaan voor de band met de laagste belasting maximum en geen xl. Dat is allemaal voor extra gewicht en hoge snelheden etc.
Ik kies hier zelf niet voor om zoveel mogelijk comfort te behouden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.