Zoektocht naar plug 'n play speakers polo 6c

Juist,betreft alleen 2 speakersetjes voor in de deuren voor max. 400 euries o_O
Ik ben er totaal nog niet uit wat nu het beste is.
Zou alleen dempen van de voor en achter deuren al veel verschil maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Demping helpt ja, noemen ze ook anti trilling platen. Ik had standaard alleen voor speakers en had toen in me achterdeuren oem speakers geplaatst, dat is al een wereld van verschil. Ik heb de composition touch radio die officieel maar 2 kanaal is. Echter heeft deze 4 uitgangen en alle 4 werken, daarna de radio laten programmeren dat hij balans ook van voor naar achter weergeeft.

Speakers waren ongeveer 50 euro alleen zullen je deuren geen bedrading hebben liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: HatseKlats
Speakers waren ongeveer 50 euro alleen zullen je deuren geen bedrading hebben liggen.
Er zitten al OEM speakers in de achterdeuren en deze zijn aangesloten. Ik heb de discover media gen.2 radio en de balans is hier in regelbaar van links naar rechts en van voren naar achteren.
Ik denk dat ik eerst eens alle 4 de deuren ga dempen en kijken wat dat voor resultaat geeft. Daarna kan ik altijd nog voor andere speakers gaan.
Bedankt voor de input :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!