Zoektocht naar plug 'n play speakers polo 6c

Ik wil met minimale aanpassingen toch een beter geluid creeren in mijn polo.
Ik ben erachter gekomen dat er standaard de volgende speakers in een polo 6r en 6c zitten :

eng_pl_DOOR-MOUNTED-BASS-LOUDSPEAKER-VW-POLO-6R-6R0035454B-21843_2.jpg

2464866.jpg

Weet iemand of er dezelfde speakers zitten in de voor- en achterdeuren?
Met welke speakers kan ik deze speakers 1 op 1 vervangen voor speakers met een betere geluidskwaliteit?
Zelfde diepte en maat,zodat ik zo min mogelijk aan hoef te passen.Ik heb namelijk 2 rechter handen :mrgreen:
Ik wil graag iets zuiverder geluid en de bas wat voller en wil niet direkt met een sub aan de slag gaan.

Ik heb een Discover media systeem met 4 x 20 watt versterker.
Is dit op een simpele manier te versterken,zonder direkt een versterker achter het systeem te zetten?

Een hoop vragen,ben dan ook echt een leek in caraudio,dus graag niet te technische antwoorden :smiley:
Niet geheel onbelangrijk,ik wil rond de 3 a 400 euro besteden voor 4 nieuwe speakers.
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Zoiets ja :mrgreen: Gewoon deurpanelen loshalen,stekkertjes van de bestaande speakers loshalen,speakers er uit,nieuwe speakers er in. Stekkertjes weer vast en deurpaneel weer dicht :cool: Zoals ik al zei,2 rechter handen ;)
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Hmmm,Ik zit niet echt direkt te denken aan een subwoofer. Eigenlijk meer aan nieuwe speakers in alle 4 de deuren om het standaard geluid te verbeteren.
Maar zo een woofer geft wel een smile op mijn gezicht :smiley:
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Houd er rekening mee, dat je huidige speakers met popnagels vast zitten, die dien je uit te boren en erna je nieuwe speakers vast zien te krijgen. Tweeters vervangen is ook niet ff 1.2.3 gedaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!