Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Word wel saai zo, al 59 pagina’s met AWs die verlaagd zijn met een ander velgje, waarvan de helft al een keer gepost is.
Telkens 10 fotos in 10 berichten terwijl dit ook in 1 bericht kan.
Ik snap niet wat daar op tegen is.
Als je het niet wil zien kan je het tog gewoon niet volgen.
Ik en met mij waarschijnlijk wel meer mensen,
vind het wel mooi om een verzameling van foto's te zien,
met verschillende types velgen en aanpassingen onder een AW allemaal lekker bij elkaar in 1 topic.
Daar is een forum toch ook voor bedoelt.
Niet alleen maar voor probleem gevallen met storingen die steeds weer op een zoek machine moeten worden gewezen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: rs860 en Polobm6r
Ik snap niet wat daar op tegen is.
Als je het niet wil zien kan je het tog gewoon niet volgen.
Ik en met mij waarschijnlijk wel meer mensen,
vind het wel mooi om een verzameling van foto's te zien,
met verschillende types velgen en aanpassingen onder een AW allemaal lekker bij elkaar in 1 topic.
Daar is een forum toch ook voor bedoelt.
Niet alleen maar voor probleem gevallen met storingen die steeds weer op een zoek machine moeten worden gewezen.
Even heel kort, de ruimte op de server, die wordt nu opgebruikt door "dubbele" foto's. Da's wel zonde. Ik heb meerdere moderator berichten ingezonden door members gezien die deze thread een herhaal verhaal vinden en daar zeg ik ook tegen, kijk er dan niet meer naar. Maar als moderator lees je alle berichten door, wat je zelf ook weet, en dan valt het gewoon op dat je veel dezelfde auto's ziet en zoals vaker door andere gezegd, ik mag toch ook mijn mening geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!