Zekeringkast polo 6r

Hallo mede forumleden.
Ik ben bezig met een extra voeding maken in de polo.

ik heb vanavond de zekeringkast er uit geschroefd en gekeken hoe het ongeveer zit, waarbij me opviel dat er bij de lege plekken na mijn idee wel een 12v+ zit bedraad maar niks op de uitgaande kant.
zou het mogelijk zijn vanaf daar een nieuwe voeding te trekken voor bijvoorbeeld een extra 12v in de kofferbak of extra binnen verlichting?
ik wil namelijk zo net mogelijk verderwerken en dus niet zo een stekker boven op de zekeringkast bijprikken, maar gewoon een originele zekering en op de uitgaande kant een origineel stekkertje in de zekringkast prikken aan de achterkant.
 

Bijlagen

  • 20150621_210040.jpg
    20150621_210040.jpg
    940.5 KB · Weergaven: 96
  • 20150621_210053.jpg
    20150621_210053.jpg
    918.8 KB · Weergaven: 86
  • 20150621_210238.jpg
    20150621_210238.jpg
    941 KB · Weergaven: 83
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Is mogelijk, er zijn een 2tal 'grote' en 2tal 'kleine' zekeringen voorzien van stroom. Enkel de juiste fiche en wat draad heb je nodig.

Oke dat is mooi.
het is dus gewoon een vaste voeding die er op staat dan? Die waarschijnlijk wel geschakeld is.
ik hoef niet bang te zijn voor overbelasting van boordcomputer of iets dergelijks?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Oke zoals op mijn foto's te zien gaat er een paars zwarte draad in de zekringkast.
Die is zegmaar naar 4 zekeringen uit bedraad waarvan er 2 in gebruik zijn
daar dacht ik ze mooi bij te maken.
Met vriendelijke groet.
Michael Damen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Hallo mede leden,

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar ik heb een korte vraag.

Zojuist heb ik een achteruitrij camera geïnstalleerd en nu heb ik een contact geschakelde 12v nodig.
Nu las ik hier in dit topic dat je van de zekeringstekkertjes heb, die je dan aan de achterkant van de zekeringenkast er bij in kan pluggen.

Zojuist bij de dealer geweest en die wisten wat ik bedoelde maar konden me helaas niet verder helpen mits ik een onderdeel nummer wist.

Nou is mijn vraag: weet iemand het onderdeel nummer of in iedergeval waar ik zo'n stekkertje kan halen?
BVD tom
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Google is your best friend. Ik tik tap zekering in en het komt direct boven.
Er staat zelfs een Google linkje hierboven. [emoji108]

045cdabaf2d9d3841ef7abc94de61fa3.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
De benaming OEM heb ik al vaker voorbij zien komen. Weet niet exact wat het inhoud.

De zekering die op de afbeelding weergeven word is niet die ik bedoel.
Ik bedien echt een kabelschoentje(stekkertje) die je achter in de zekeringenkast kan die in nog een spot die vrij is. Waarvan de constante/geschakelde plus al wel voorbereid zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
Zojuist contact gehad met de dealer in Oosterhout.

Een monteur kon me de gewenste nummers geven. Het ging om
De volgende nummers:

https://goo.gl/images/HdfjgH
H6U3ca

15mm zekering stekker.

https://goo.gl/images/HpHrK7
10mm zekering stekker

Een paars hendeltje in de zekeringen kast voor de locks te ontgrendelen en dan plug je hem er zo bij.
Uiteraard daarna weer vergrendelen.

Toch bedankt voor de reacties!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!