Zekeringkast connector gezocht!

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik ben al bij de dealer geweest en die hebben mij super geholpen (in Gassel) met 2 stekkers en de connectors (voor de achterlichten) het is namelijk zo: zij kunnen die losse connectors niet leveren/bestellen. Alleen met een draad vast eraan en die kosten 21 euro per stuk!! Een collega daar had gelukkig die connectors wel thuis liggen en heeft mij gematst maar dit was dus voor de stekker bij de achterlichten. Ook had hij 2 extra connectors erbij gedaan waarvan hij dacht dat die gebruikt worden in de zekeringkast maar helaas die zijn dus te klein. Vandaag nog gebeld maar dat was het enige wat die collega had.

Vandaar dus mijn vraag hier...
 

Bijlagen

  • dealer_stekkers.jpeg
    dealer_stekkers.jpeg
    275.6 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Misschien heb ik eindelijk iets gevonden, Trekhaakcentrum gebruikt ook altijd dat soort stekkertjes om het OEM/Origineel te houden dus ik mag daar langs gaan om te kijken of ze een passende hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Is uiteindelijk allemaal voor niks geweest denk ik, ik dacht 2 schroefjes los en je kan de zekeringkast naar achter duwen en dan pakken. Maar dat gaat dus niet :/ ik denk dat die hele kap weg moet onder het stuur? En dat gaat volgens mij niet zomaar.. Dus misschien toch maar dit pakken: https://carcamerashop.co.uk/piggy-back-fuse-holder.html

Wel balen met dat ding vind ik het niet echt "mooi"
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Super bedankt weer Big Grin het is gelukt. Wel leuk.. "zit maar met 1 schroefje vast" buren zullen wel gelachen hebben.. Op je rug met je kop bij de pedalen :')
Stekkertje is geknepen en nog vertind dus no worries zit goed! Hij klikte zo erin.
 

Bijlagen

  • zekeringkast.jpeg
    zekeringkast.jpeg
    91.6 KB · Weergaven: 28
  • stekkertje.jpeg
    stekkertje.jpeg
    148.1 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
De benaming van de stekker is Standard Power Timer als het goed is. Maar deze is los echt nergens te krijgen, ja via die site wel (vagshop) dan krijg je een draadje met beide kanten die stekker. Maar die aansluiting was zeker geen 2,5mm als ik de foto's bekijk.

Je kan dus beter naar zo een bedrijf gaan zoals ik heb gedaan in Wijchen. Ik moest 50 cent betalen voor het stekkertje maar heb 2 euro gegeven. Allang blij dat ze mij wilde helpen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dat de stekkertjes (Standard Power Timer) niet te verkrijgen zijn, kom ik nu ook achter. Ik heb een Polo 6R van 2011. Ik heb voor deze Polo een Brink trekhaak gekregen met een bijpassende kabelboom. Ik merk dat de stekkertjes die in de zekeringkast moeten komen niet meer op de trekhaakkabelboom zitten. Ze zijn er afgeknipt. Tweak heeft het over 2 onderdeelnummers, nl. N 907 327 03 en N 906 966 03. Welke heb ik nodig? Of passen ze allebei in de zekeringkast onder het stuur? Wie weet een adres waar ik de stekkertjes kan kopen? Ik woon zelf in Flevoland.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!