Xenon voor polo bluemotion edition plus uit 2013

Hou mijn garage maar in de gaten, komen meer updates aan.

Kentekenverlichting staat er al.

Ziet er allemaal mooi uit. Kentekenverlichting ook.
Welke pakket heb jij genomen van je xenon?

Pakket 2
- H4 Bi-Xenon 6000k/8000k
- Relais kabel
- Programmering van de boardcomputer
- T10 Led stadslichten*
- Montage van alle onderdelen
€ 175,- incl. BTW

Pakket 3
- H4 Bi-Xenon 6000k/8000k
- Relais kabel
- Programmering van de boardcomputer
- T10 Led stadslichten
- LED DRL - Dagrijverlichting*
- Montage van alle onderdelen
€ 200,- incl. BTW

Pakket 4
- H4 Bi-Xenon 6000k/8000k
- Relais kabel
- Programmering van de boardcomputer
- T10 Led stadslichten
- LED DRL - Dagrijverlichting
- LED mistlampen*
- Montage van alle onderdelen
€ 225,- incl. BTW
 
Ziet er allemaal mooi uit. Kentekenverlichting ook.
Welke pakket heb jij genomen van je xenon?
Was als een van de eerste Bluemotion-bezitters bij hem. Heb alle lampen aan de voorkant vervangen.
Dit was nog voordat hij pakketten had samengesteld.
Heb in samenspraak met hem deze lampen gekozen:
- H4 Bi-Xenon 6000K (zonder extra weerstanden)
- LED stadslichten
- Mtec Xenon-look DRL
- GP-Thunder H8 Mistlampen

De pakketten die hij nu heeft samengesteld, nu hij inmiddels meer Bluemotions onderhanden gehad heeft, zijn waarschijnlijk beter op elkaar afgestemd en beter van kwaliteit.
 
Was als een van de eerste Bluemotion-bezitters bij hem. Heb alle lampen aan de voorkant vervangen.
Dit was nog voordat hij pakketten had samengesteld.
Heb in samenspraak met hem deze lampen gekozen:
- H4 Bi-Xenon 6000K (zonder extra weerstanden)
- LED stadslichten
- Mtec Xenon-look DRL
- GP-Thunder H8 Mistlampen

De pakketten die hij nu heeft samengesteld, nu hij inmiddels meer Bluemotions onderhanden gehad heeft, zijn waarschijnlijk beter op elkaar afgestemd en beter van kwaliteit.


Maar waarschijnlijk heb ik niks aan deze xenon als ik H7 lampen heb of wel? Heb een 1.2 tsi.
 
Maar waarschijnlijk heb ik niks aan deze xenon als ik H7 lampen heb of wel? Heb een 1.2 tsi.
Het enige verschil is dat je geen relais nodig hebt, en dat je andere lampen nodig hebt. Ze hebben daar alle types Xenon-lampen op voorraad, ook H7.
Ballasten zijn verder identiek. Je zult in totaal iets goedkoper uit zijn.
Misschien hoeft er zelfs niks geprogrammeerd te worden.
 
Voor 500 euro meer krijg je nieuwe lampen. Voor € 750 krijg je 2e hands koplampen.

Het klopt. Heb contact gehad met VAS Technics. De prijs is nu € 950. Ik wil ontzettend graag xenon inbouwen in mijn Polo BM. Maar ik heb nagevraagd bij VAS en er werd geconformeerd dat het hier om tweedehands units gaat. Dus niet nieuw! En daar loop ik nu zo erg van te balen, best wel veel geld (had het er wel voor over). Maar ik wil geen tweedehands units op mijn auto voor bijna € 1000.

Helaas.. zijn er nog alternatieven? Ik was zo enthousiast :(
 
Maar peterpolo, weet je zeker dat je dan nieuwe units hebt? Als er al € 950 wordt gevraagd voor tweedehands units.. dan zal € 700 toch ook gewoon tweedehands zijn..

*edit: maargoed.. de zoektocht gaat weer verder :( hierboven hebben jullie het over verschillende pakketen. Pakket 4 is aantrekkelijk. Maar ook hierin, hoe zit het met lichtopbrengst en verschil tussen origineel xenon? Ik heb meer het gevoel dat het "tuning" is dan het echte werk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar peterpolo, weet je zeker dat je dan nieuwe units hebt? Als er al € 950 wordt gevraagd voor tweedehands units.. dan zal € 700 toch ook gewoon tweedehands zijn..

*edit: maargoed.. de zoektocht gaat weer verder :( hierboven hebben jullie het over verschillende pakketen. Pakket 4 is aantrekkelijk. Maar ook hierin, hoe zit het met lichtopbrengst en verschil tussen origineel xenon? Ik heb meer het gevoel dat het "tuning" is dan het echte werk..

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben er ook nog niet uit wat ik ga doen.
 
Heb de H4 units op mijn BM vervangen voor H7. KAn hier gewoon een Xenonset in? Heeft iemand dit al geprobeerd?
PS; Ik rij al 2 jaar rond met leds in de kentekenplaat verlichting. De originele W5W lampjes vervangen door Can bus LEDS van SILENCER.
Werkt super en kost geen 30 euro.
 
Ik weet even niet meer wat ik moet nemen. Aangezien er zoveel xenon setjes er zijn. Ik heb er nog niet zoveel in verdiepd wat de verschillen zijn. Ook geen idee wat die van OEM zijn.
Misschien dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen?
 
-Topickaap-

Voor mijn Highline van 2010, zit ik ook te denken aan OEM xenon.

Mijn bcm heeft dit serie nummer:
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 6R0-937-08x-09.clb
Part No SW: 6R0 937 087 D HW: 6R0 937 087 D
Component: BCM PQ25 H+4 H46 0207
Revision: BF046001 Serial number: 0147 351090258

Als het de 087D was, dan hoef ik de centrale electronica module toch NIET te vervangen?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Stuur eens een mail naar Pro Car Audio Ridderkerk. Ik heb daar OEM xenons laten inbouwen voor 750 euro.
Zeer vriendelijke mensen en vlotte service. Waren geen nieuwe lampen maar heb ze grondig bekeken en je ziet het verschil niet met nieuwe lampen. keurig werk een aanrader :) .
 
-Topickaap-

Voor mijn Highline van 2010, zit ik ook te denken aan OEM xenon.

Mijn bcm heeft dit serie nummer:
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 6R0-937-08x-09.clb
Part No SW: 6R0 937 087 D HW: 6R0 937 087 D
Component: BCM PQ25 H+4 H46 0207
Revision: BF046001 Serial number: 0147 351090258

Als het de 087D was, dan hoef ik de centrale electronica module toch NIET te vervangen?
Offtopic: Ow nee. ChuckNorris heeft het topic gekaapt. Better get your ass out of here!
 
Stuur eens een mail naar Pro Car Audio Ridderkerk. Ik heb daar OEM xenons laten inbouwen voor 750 euro.
Zeer vriendelijke mensen en vlotte service. Waren geen nieuwe lampen maar heb ze grondig bekeken en je ziet het verschil niet met nieuwe lampen. keurig werk een aanrader :) .

Ik heb contact met ze gehad. Heel veel goede reviews gelezen:

"Wij hebben momenteel alleen nieuwe OEM set liggen kost 995 euro kompleet met
lampen en starter en montage incl. Kabels en inleren kom je uit op 1150
totaal.
Eventueel als optie kunnen we ook immitatie voor je bestellen kom je uit op
700 euro incl. Montage."

Wat moet ik me voorstellen bij OEM? € 1150 blijft ook vrij prijzig. Maar beter dan in Zeist, met tweedehands lampen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!