Xenon voor polo bluemotion edition plus uit 2013

Hallo

Ik heb een polo BM edition plus uit 2013. Die krijg ik over een week of 7.
Nu wil ik er xenon in hebben in de auto.
Ik zag de volgende set:
≥ Xenon verlichting voor uw VW ook de Polo 6R! - Volkswagen-onderdelen - Marktplaats.nl
Mijn kleur wordt zoals op de 5e foto. Ik wil graag ook dezelfde kleur lamp in mijn mistlamp.
Iemand ervaring met dit setje of ervaring met een ander setje wat aan te raden is.

Hoor graag van jullie

alvast bedankt voor jullie hulp.
 
hoi,

ik heb ook een bluemotion, maar ik heb gekozen voor origineel xenon. Oke het kost meer, maar dan heb je ook wat, incl led dagrijverlichting.

Zou misschien ook nog een optie zijn, hangt er vanaf hoeveel geld je er voor kwijt wil
 
hoi,

ik heb ook een bluemotion, maar ik heb gekozen voor origineel xenon. Oke het kost meer, maar dan heb je ook wat, incl led dagrijverlichting.

Zou misschien ook nog een optie zijn, hangt er vanaf hoeveel geld je er voor kwijt wil

Wat zou een originele kosten dan?
Is het achteraf nog te doen dan om een originele xenon met led dagrijverlichting in te bouwen ?
 
Ok dat is dus een auto van een bekende van hier.
Is dit setje wat of niet?
En weten jullie hoe het zit met de garantie op de nieuwe auto?

Jep ;) [MENTION=2440]Houz74[/MENTION] ; kan je beter zelf even vertellen wat zijn bevindingen zijn met de set ;)
Qua garantie, dat zou ik zo even niet zeker weten. Kun je beter even vragen bij je garage/dealer.
 
VW  6R  1.2TDI 
Nee niet bij de VW dealer, die zeggen dat het niet kan namelijk. Dat heeft te maken met je boardmodule. Deze is bij de bluemotion niet zo uitgebreid als bij de andere polo's. Ik heb het laten doen bij VAS Technics in Zeist. (zie hun site voor projecten) Het is dus achteraf gedaan, hierbij is de DRL overgeschakeld naar de ledjes bovenin.
Mistlampen blijven in principe onderin, zoals standaard, echter ik heb ook bochtenverlichting. Dit zit bij xenon in de koplamp zelf. Hierdoor heb ik er voor gekozen om mistlampen/bochtverlichting zowel onderin als bovenin in te schakelen. Ik heb dus als ik door de bocht ga met verlichting aan, de standaard xenonkoplamp, bochtverlichting in de koplamp en een mistlamp. Een zee van licht ;) En als ik dus met mn mistlampen aanrijd heb ik 6 lampen ipv 4 Big Grin
 
Nee niet bij de VW dealer, die zeggen dat het niet kan namelijk. Dat heeft te maken met je boardmodule. Deze is bij de bluemotion niet zo uitgebreid als bij de andere polo's. Ik heb het laten doen bij VAS Technics in Zeist. (zie hun site voor projecten) Het is dus achteraf gedaan, hierbij is de DRL overgeschakeld naar de ledjes bovenin.
Mistlampen blijven in principe onderin, zoals standaard, echter ik heb ook bochtenverlichting. Dit zit bij xenon in de koplamp zelf. Hierdoor heb ik er voor gekozen om mistlampen/bochtverlichting zowel onderin als bovenin in te schakelen. Ik heb dus als ik door de bocht ga met verlichting aan, de standaard xenonkoplamp, bochtverlichting in de koplamp en een mistlamp. Een zee van licht ;) En als ik dus met mn mistlampen aanrijd heb ik 6 lampen ipv 4 Big Grin

Heeft u toevallig foto's ervan?
En de vw dealer doet niet moeilijk ivm met de garantie?
 
Voor foto zie mijn garage. Mbt garantie weet ik niet, ik ben inmiddels uit de garantie, heb meer dan 100.000 gelopen. Echter, ik zou niet weten wat er voor probleem moest zijn met deze lampen, ze zijn origineel VW en worden ingelezen in de computer zodat de auto ze herkent. Dit wordt getest voor je VAS verlaat zodat je zeker weet dat het goed werkt. Tot op heden geen problemen mee gehad, alleen héél veel plezier ervan ;) Plus een hoop positieve reacties, het ziet er gewoon mooi uit, mn ook de ledjes!
 
Voor foto zie mijn garage. Mbt garantie weet ik niet, ik ben inmiddels uit de garantie, heb meer dan 100.000 gelopen. Echter, ik zou niet weten wat er voor probleem moest zijn met deze lampen, ze zijn origineel VW en worden ingelezen in de computer zodat de auto ze herkent. Dit wordt getest voor je VAS verlaat zodat je zeker weet dat het goed werkt. Tot op heden geen problemen mee gehad, alleen héél veel plezier ervan ;) Plus een hoop positieve reacties, het ziet er gewoon mooi uit, mn ook de ledjes!

Heb ook maar een mail gestuurd naar de VAS Tecnics. En nu al snel antwoord:wink:. Met inbvouwen kost het 1250 euro:-o en mislampen in de zelfde kleur kosten 100 euro extra.
Dat is dan wel een verschil met die 750 euro van jou. Wanneer heb jij het in laten bouwen?
 
Huh :eek: dat slaat ook nergens op, ze doen niets meer of minder dan bij mij!? Dat van dit mistlampen zou kunnen, want dan moeten ze de mistlampen ook vervangen. Heb je gezegd dat je wist dat het voor 750 gedaan was? zou ik even proberen! succes!!
 
Jep ;) Houz74 ; kan je beter zelf even vertellen wat zijn bevindingen zijn met de set ;)
Qua garantie, dat zou ik zo even niet zeker weten. Kun je beter even vragen bij je garage/dealer.

Check hier mijn configuratie en mijn keuzes:
http://forum.mypolo.nl/mijn-garage/5593-houz74-2012-volkswagen-polo-bluemotion-3.html

Zeer te spreken over Maikel van Auto Executive Zwolle
Hier mijn goede ervaringen met hem:
http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/7129-canbus-melding-onzichtbaar-maken-2.html#post125309

Mijn lampen zijn door mij zelf aangeleverd of uitgekozen in samenspraak met hem, dit was nog voordat hij deze pakketten samenstelde.
Hij heeft in al die jaren veel lampen door zijn handen gehad, van verschillende leveranciers. En hij heeft in het verleden ook veel lampen terug moeten sturen, daarom mag je ervan uitgaan dat hij nu goede lampen levert.
Het programmeren hebben we samen gedaan, mijn auto was 1 van de eerste waar het zonder foutmeldingen ging.

Mocht je naar Maikel van Auto Executive Zwolle gaan, noem dan ook nog even MyPolo. Hij zat er nog over te denken om hier Sponsor te worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!