Xenon voor polo bluemotion edition plus uit 2013

Ik heb een polo BM edition plus uit 2013. Die krijg ik over een week of 7.
Dit is trouwens geen Bluemotion (met 1.2 TDI motor en H4 koplampen), maar een BMT (Bluemotion Technology) met waarschijnlijk een 1.2 TSI motor.

De kans is groot dat hier standaard H7 koplampen in zitten, je zou dan aan een normale Can-bus geschikte Xenon-set voldoende hebben.
 
Dit is trouwens geen Bluemotion (met 1.2 TDI motor en H4 koplampen), maar een BMT (Bluemotion Technology) met waarschijnlijk een 1.2 TSI motor.

De kans is groot dat hier standaard H7 koplampen in zitten, je zou dan aan een normale Can-bus geschikte Xenon-set voldoende hebben.

Klopt het is een 1.2 TSI motor. Wist niet dat er verschil is in Bleumotion en Bleumotion Technology. Dus het setje wat jij hebt genomen is goed? Welke pakket heb jij genomen bij Auto Executive?
Zijn de mistlampen dezelfde kleur als de koplampen?
 
Kan nog niets over de lichtopbrengst zeggen, ik heb ze in bochten en mistlampen zitten
deze zijn het: H7 Car 20W High Power 4 SMD LED Bulb Fog Driving Light Lamp Xenon White MA404 | eBay
er zijn ook 40 watt versies van alleen hier zitten koelelementen achter... de vraag is of dat bij je past.... als dat kan zou ik dat altijd doen wil je zeker zijn dat je meer licht gaat krijgen.
Het licht is in ieder geval superwit, niet blauw of geel maar witwit
 
Dit is niks speciaals, dit kun je op zoveel plekken krijgen. Zoek een inbouw-station met veel ervaring die dicht bij jou in de buurt is, en die garantie geeft (b.v. 18 maanden).
Een niet werkende lamp betekent dat je daar weer naar toe moet. Zoek ook op internet naar ervaringsberichten over zo'n aanbieder.
Dit zijn standaard H4 Bluemotion koplampen waar alleen een set Xenonlampen á € 20 ingezet zijn, verder zit er niks bij. Zeker als je zelf al H7 hebt, dan ga je er op achteruit.
 
Ik denk toch dat ik bij Auto Executive Zwolle ga kijken als ik mijn auto heb.
Weet alleen niet welk pakket ik moet nemen en waar ik op moet letten. Moet ik ook nog in de software iets aangepast worden?
De uitgebreide pakketten zitten ook kenteken- en binnenverlichting bij. Laat je door hun adviseren.

Mocht je H7 koplampen hebben, dan heb je geen relais-kabel nodig. Volgens mij hoeft er dan ook minder in de software aangepast worden.
 
De uitgebreide pakketten zitten ook kenteken- en binnenverlichting bij. Laat je door hun adviseren.

Mocht je H7 koplampen hebben, dan heb je geen relais-kabel nodig. Volgens mij hoeft er dan ook minder in de software aangepast worden.

Ik zou nog niet weten ogf ik H4 of H7 komplamopen heb. Moet ik kijken als ik de auto heb.
Heb jij die met binnenverlichting en kenteken verlichting genomen? Zo ja is dit mooi?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!