Xenon slim ballast of gewone ballasten

Ik ben onderweg om xenon te kopen maar mijn vraag is moet ik slim ballasten of gewone kopen? want waar plaats je de ballasten?
Graag jullie advies ik heb nog iets meer als een uur en ik ontvang alles op mn smartphone :geek:

Alvast bedankt
Djaggo
 
Kijk eens in de how-to op de Site. Daar staat precies aangegeven waar je de ballasten kwijt kunt. Slim of niet is niet relevant. Het is belangrijk dat je een systeem koopt wat werkt op de Polo. Zoek even in het forum. Zijn genoeg topics over....
 
Hier de beloofde foto's
Ik hoop dat het zo een beetje goed zichtbaar is via telefoon upload
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1351268975832.jpg
    uploadfromtaptalk1351268975832.jpg
    28.2 KB · Weergaven: 108
  • uploadfromtaptalk1351268989260.jpg
    uploadfromtaptalk1351268989260.jpg
    27.1 KB · Weergaven: 103
  • uploadfromtaptalk1351269009326.jpg
    uploadfromtaptalk1351269009326.jpg
    25.4 KB · Weergaven: 101
VW  6R  1.2TDI 
Even een zijdelings gerelateerde vraag: heb jij ook stelmotoren in je koplampen, Gewoonjan? En werkt dat goed icm de Xenon?

Ghehe jahoor! Ik heb een setje H4 Valeo units omgebouwd naar projectoren;)
(ping! ideetje! Ik moet nog even de how to plaatsen hoe je een lamp unit openmaakt :mrgreen:)
En die units hebben zoals alle gewoon stel motoren.
Het enige dat bij mij afwijkend is, is mijn lichtbeeld, omdat de reflectoren (nu rudimentair geworden, dus ook donker gespoten) niet vergenoeg naar rechts gesteld kunnen worden dus begint mijn hoge gedeelte bij de middenstreep.
De lampen zijn wel zo gesteld dat ze niet verblinden, dus ik kan er prima mee rondrijden en tegelijkertijd nog steeds geweldig zicht hebben:)
Verder, JA de stelmotoren werken prima! Veel soepeler zelfs omdat de reflectoren geen frictie meer hebben op de bodem van de unit (deze wordt namelijk niet meer geraakt);)
Ik hoop dat dit genoeg info was :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier baal ik van dit is waarom ik het de vorige keer niet gedaan heb nu heb ik xenon geplaatst ik doe ze dus aan mooi licht knippert een paar keer dan is het stabiel...en dan.... dacht ga ik effe rijden en foto's maken vallen ze uit.

Ik weer motor uit, lichten uit, contact aan, lichten aan, lichten branden, motor aan,.... en kort daarna weer uit en nu!!?? :-(
 
Bekend probleem hè, dat wordt veroorzaakt door het lampcontrolesysteem. De auto merkt dat er geen 55Watt per lamp wordt verbruikt (kabelbreuk, lamp kapot) en sluit de stroomtoevoer af om kortsluiting te voorkomen. Staat al zo vaak beschreven hier op het forum....eerst zoeken, dan proberen.
 
Bekend probleem hè, dat wordt veroorzaakt door het lampcontrolesysteem. De auto merkt dat er geen 55Watt per lamp wordt verbruikt (kabelbreuk, lamp kapot) en sluit de stroomtoevoer af om kortsluiting te voorkomen. Staat al zo vaak beschreven hier op het forum....eerst zoeken, dan proberen.

Ok bedankt maar ik heb gezocht op xenon dus ik moet het lampcontrolesysteem aan laten passen? of wat anders
 
jawel met canbus zei de verkoper en ik kon de slim nemen met aparte canbus (wirecancelers) of alles in 1 laatste heb ik genomen.

Mee terug gaan, verhaal uitleggen en ze een oplossing om een oplossing vragen.

Waarschijnlijk dat je gewoon alsnog error cancelers nodig hebt;)
Verder kun je het ook nog eens proberen via vcds door het uitschakelen van de lampcontrole;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!