Xenon koplampen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben opzoek naar originele koplampen xenon met led.

Verkoopt iemand deze of weet iemand waar je het beste kan zijn ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Das maar half waar. Met een setje adapterstekkers ertussen kun je het aan de praat krijgen.
Automatische hoogteregeling zal niet werken, handmatige ook niet, maar dit is niet verplicht.

Er zijn verschilldende forumleden die het gedaan hebben, halogeen naar OEM xenon/LED en dat werkt redelijk probleemloos.

Lampen
Adapters
Andere hoogteregeling schakelaar erin
Inbouwen en evt wat programmeren
Klaar is Kees (of in dit geval Rob)
 
De lampen, goede lampen...zijn rond de 450/500 tweedehands. Let wel op dat de lampen uit hetzelfde jaar komen!! mijn lampen waren beiden van een andere bouwjaar (één 2011, ander 2012), gevolg? Kleurverschil in de ledjes...Dat zag er niet uit, gelukkig had de verkoper een andere set liggen. De ledjes van de 2012 lampen zijn wat witter/blauwer dan de lampen uit 2011, die zijn weer wat geel..

Nadat je 500 euro aan de lampen hebt uitgegeven ben je ook 100/120 voor een setje kabels + aanpassing vagcom kwijt.

Als je ook bochtverlichting erin wilt hebben ben je daar additioneel ook weer zo'n 100 euro aan kwijt, als je het laat doen.

Bij mij is alles bijna zoals OEM. Ik mis alleen nog automatische hoogteverstelling en de functionaliteit dat de ledjes voller gaan schijnen op 0 stand. Dat dimmen en voller laten schijnen werkt bij sommige modellen weer wel goed. Het is puur afhankelijk van je BCM. Bij bluemotions schijnt het gewoon te werken.

Je bent ongeveer 600/700 euro kwijt. Het ziet er wel veel strakker uit :)

Ik heb zelf ook nog 5000K OSRAM lampen gemonteerd, dat ziet er nog mooier uit. Dat grapje heeft mij een additionele 100 euro gekost.
 
Dealers verkopen auto's maar hebben er de kl*ten verstand van. Jaren geleden wilde ik voor mijn BM de H4 koplampen omruilen voor H7 koplampen. Maar omdat toen nog niemand het had heb ik maar eens gevraagd bij de dealer of dat mogelijk was, alsof ze water zagen branden.....:mrgreen: 'Dat zullen we na moeten vragen en uit moeten zoeken, we bellen u meteen als we een antwoord hebben'. Na twee dagen belden ze terug, 'nou meneer, het kan wel met de nodige aanpassingen, nieuwe kabelboom, nieuwe dit en nieuwe dat, maar dat kost toch al gauw 1200 euro'. :eek::eek::eek:
Gaan ze twee dagen lopen vragen en zoeken of het mogelijk is, als ze nou gewoon een H7 koplamp uit een Polo hadden gehaald en die in een Polo BM hadden geplaatst om te proberen...........sukkels.
Ik heb toen op goed geluk een paar H7 koplampen besteld in Duitsland en wat denk je.....plug&play:mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!