Xenon adapter kabels Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,081
283
Ik ga voor een redelijk OEM retrofit van mijn xenon (met bochtenverlichting, LED DRL zonder nordic setting, gedimde stadslichten) dus dat betekent een heleboel solderen in de bedrading en BCM kabelboom.

Daarom bied ik aan een setje normale xenon adapter kabels (2 stuks, 1 set):

AgPWu9v.jpg


9OhQUmW.jpg


Wat is het precies?
Adapters om OEM xenon koplampen op halogeen stekkers aan te sluiten.
Past in principe op iedere Polo 6R.

Werkt dat plug en play?
Mwa, bijna. Je moet soms nog even met de vagcom aan de gang.

APK legaal?
Ja, je kunt seinen met groot licht. Dat is vaak niet zo met de kabels op marktplaats (tenzij je ze van YD/Dasci uit Den Haag koopt maar die verkoopt ze momenteel niet op MP).

Highlights:
- 'Handmade in Switzerland'
- Kabels zijn dikker dan nodig, dus ze worden niet warm of hebben teveel weerstand.
- OEM stekker om het te verbinden

Eigen ervaringen op een '11 6R bluemotion:
- Felle LED in alle standen
- Seinen bij groot licht
- Geen foutmeldingen op je teller display

Er kan evt op aanvraag een extra setje gemaakt worden, daarvoor heb ik wel de onderdelen.

Prijs €85
Incl verzenden €90

Ophalen in overleg in Groningen of Amersfoort
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI en DeeOow
Dus deze stekers zijn in pricipe plug en play en hoef hiervoor niet de bcm te vervangen ? Alleen aanmelden is genoeg ? Of begrijp ik het verkeerd en wat houd de nordic stand in als ik vragen mag

Ik las dat crospolo tsi van die plug en play kabels heeft. Of is dit het zelfs idee
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI bleu motion 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI en tl_buis
Oke supper wil ze wel van je hebben dan ik ben morgen ochtend toevallig in Groningen ga daar een setje velgen ophalen is er een mogelijkheid dat ik dan langs je kan rijden anders moet je me ff een Ap sturen gaat wat makkelijker 0611600169
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI bleu motion 
Als de douane een beetje mee werkt dan heb je het begin volgende week in huis. Zwitserland is geen deel van de EU dus gaat het via de douane op schiphol (denk ik).
Dat is lastig in te schatten, als ze het niet open maken en vinden dat er geen BTW betaald hoeft te worden dan gaat het snel. Ik kan het ook vanuit Duitsland versturen als ik daar ben en dan is het hopelijk ook snel erdoorheen.
 
Als de douane een beetje mee werkt dan heb je het begin volgende week in huis. Zwitserland is geen deel van de EU dus gaat het via de douane op schiphol (denk ik).
Dat is lastig in te schatten, als ze het niet open maken en vinden dat er geen BTW betaald hoeft te worden dan gaat het snel. Ik kan het ook vanuit Duitsland versturen als ik daar ben en dan is het hopelijk ook snel erdoorheen.
Ik kijk nog ff of ik ze erdeer tegen kom en anders haal ik ze gewoon op als je vriendin naar Nederland komt het liefst in Amersfoort dan kom zelf uit Amsterdam heb de lampen liggen en wil ze zo snel mogelijk monteren
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI bleu motion 
Ik ben inmiddels voorzien inderdaad ben bij vas technics geweest moest 120 euro betalen voor de stekers met montage en inleren erg tevreden over bedankt voor de info allemaal
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI bleu motion 
Ik ga voor een redelijk OEM retrofit van mijn xenon (met bochtenverlichting, LED DRL zonder nordic setting, gedimde stadslichten) dus dat betekent een heleboel solderen in de bedrading en BCM kabelboom.

Daarom bied ik aan een setje normale xenon adapter kabels (2 stuks, 1 set):

AgPWu9v.jpg


9OhQUmW.jpg


Wat is het precies?
Adapters om OEM xenon koplampen op halogeen stekkers aan te sluiten.
Past in principe op iedere Polo 6R.

Werkt dat plug en play?
Mwa, bijna. Je moet soms nog even met de vagcom aan de gang.

APK legaal?
Ja, je kunt seinen met groot licht. Dat is vaak niet zo met de kabels op marktplaats (tenzij je ze van YD/Dasci uit Den Haag koopt maar die verkoopt ze momenteel niet op MP).

Highlights:
- 'Handmade in Switzerland'
- Kabels zijn dikker dan nodig, dus ze worden niet warm of hebben teveel weerstand.
- OEM stekker om het te verbinden

Eigen ervaringen op een '11 6R bluemotion:
- Felle LED in alle standen
- Seinen bij groot licht
- Geen foutmeldingen op je teller display

Er kan evt op aanvraag een extra setje gemaakt worden, daarvoor heb ik wel de onderdelen.

Prijs €85
Incl verzenden €90

Ophalen in overleg in Groningen of Amersfoort
@iichel Hoe heb je de felle led in alle standen voor elkaar gekregen?
 
Ik vraag me ook af waarom het dimmen en voll licht bij mij niet zou werken. Ik heb ook drl in mijn bumper waar normaalgesproken 12v heen gaat. Dit zou ik kunnen pakken op 0 stand en bij overige standen de huidige bron. Vas technics was vastberaden dat het niet anders kon dan met een andere bcm maar zo moeilijk lijkt het niet...

Het probleem is dat ik het zelf niet kan...Ik ben afhankelijk van anderen..ciclo is ook klaar met mij over dit onderwerp dus aan hem zal ik het zeker niet meer vragen hehe[emoji85]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!