Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke lampen bedoel je precies?Niemand van het forum die deze lampen erin heeft zitten?
lampen die door het bedrijf, waar de topic starter naar verwijst, geplaatst zijn.Welke lampen bedoel je precies?
Ik heb ooit H4 bi-xenon gehad van ze in de standaard Bluemotion armaturen.lampen die door het bedrijf, waar de topic starter naar verwijst, geplaatst zijn.
maw: of op het forum iemand is die zijn ervaring wil delen
Ik heb ooit H4 bi-xenon gehad van ze in de standaard Bluemotion armaturen.
Binnenkort wil ik met projectors aan de gang.. Ik laat we weten hoe het afloopt..
Met mijn after market setjes was het zicht ook prima, meer dan prima, je zag de verkeersborden al op 5 km afstand 'oplichten'.Ohjaaa en mijn aftermarket xenon lampen vielen ook mee kwa strooilicht.. Had geen seinende tegenliggers al die tijd en zicht was ook prima..
Whahaha, geen hoogteregeling?Met mijn after market setjes was het zicht ook prima, meer dan prima, je zag de verkeersborden al op 5 km afstand 'oplichten'.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.