Woodman :: 2014 Volkswagen Polo BlueGT

Vandaag op het idee gekomen om de ondergrille in het glanzend zwart te spuiten met Foliatec Spray, het is een testje want ik heb het spul nog nooit gebruikt en ik ben zelf heel erg benieuwd naar het resultaat. De lagen staan er nu op, nu is het juist nog wachten tot het droog is zodat ik de delen terug kan monteren.
Even een paar sfeerfoto's :)


 
Vandaag op het idee gekomen om de ondergrille in het glanzend zwart te spuiten met Foliatec Spray, het is een testje want ik heb het spul nog nooit gebruikt en ik ben zelf heel erg benieuwd naar het resultaat. De lagen staan er nu op, nu is het juist nog wachten tot het droog is zodat ik de delen terug kan monteren.
Even een paar sfeerfoto's :)

Wat heb jij voor iets op je spuitbus? Dat ziet er wel handig uit, ook voor plastidip..

Edit: Spray Pistole | Sprüh Folien Zubehör | Sprüh Folie | FOLIATEC Onlineshop gevonden Big Grin
 
Bij deze heb ik nog snel een foto genomen nu alles terug gemonteerd is (nu er nog een beetje licht is), op de foto kan je zien dat de bumperlip ook gerust een laagje mag krijgen zodat het een mooi geheel wordt. Ik ben heel tevreden over het resultaat, het is natuurlijk geen echte lak, maar het ziet er goed uit. Nu hopen dat het er zo blijft uitzien. :)
De avond valt dus het is niet mooi belicht zodat je de glans goed kan zien spijtig genoeg.

 
Zo, de lip is terug gemonteerd en het ziet er goed uit. Binnenkort volgen er wel degelijke foto's, ik ga nu geen nemen want de polo is serieus vuil dankzij de leuke regen van vannacht en vandaag. Is wel direct een goede test voor het Foliatec spul natuurlijk
 
Vandaag was de diffuser achteraan aan de beurt. Aangezien ik niet direct wist hoe ik deze moest losmaken van de bumper (wat waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk was, maar zonder info wou ik geen risico nemen) heb ik besloten om aan men grootmoeder te vragen of ik haar garage eens mocht gebruiken als "spuitcabine" en het gewoon op de wagen te spuiten.

Nu het spijtige aan haar garage is dat er heel weinig licht is en ookal had ik een looplamp bij, was het heel moeilijk om te zien wat ik deed. Daar bovenop moest ik het ook doen met een minder goede spuitkop deze keer, dus ik denk dat dit mss wel het minst goede resultaat zal opleveren van deze week. Het ziet er helemaal niet slecht uit hoor, maar toch niet het niveau van de andere delen die ik deze week heb gedaan.

De iets minder goede stukken zitten gelukkig wel aan de onderkant. Ik hoop gewoon dat de folie niet gaat lossen tijden het wassen van de wagen later. Maar kom, we leren hierdoor bij en ik kan het altijd nog opnieuw doen.
De mooie foto's volgen nog misschien in de komende dagen maar zoals anders, krijgen jullie hier nu toch al een sfeerfoto te zien:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuw projectje voor vandaag: Blauw maken van remklauwen.

Ik wou dat ik een brug had gehad, want dat had de zaak een pak simpeler gemaakt en zat ik geen halve dag op de grond, maar kom, het is gelukt en nu moet ik gewoon nog tot morgen wachten tot het volledig droog is en ik de auto kan buiten rijden.
In de tussentijd krijgen jullie natuurlijk een paar sfeerfoto's zoals anders.


 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!