Woodman :: 2014 Volkswagen Polo BlueGT

Hey beste mensen,
ik heb net men Polo blueGT bij de dealer mogen in ontvangst nemen en wil me hier even voorstellen.
Ik ben Jim, 26 jaar jong en afkomstig uit Oost-Vlaanderen in Belgie.
Het is men eerste VW en ik ben meteen aangenaam verrast door de kwaliteit en het rijcomfort/plezier. Men vorige wagen was een Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D en alhoewel deze een VW dieselmotor had, kon die wagen toch niet tippen aan de kwaliteit die de BlueGT uitstraalt. Eens de "Honeymoon"fase achter de rug is, zal ik hier ook men iets rationelere bevindingen laten weten over de nieuwe wagen. :)

Groeten!
 
Welkom hier! Heb je nog plannen met de BlueGT?
Dankuwel, in de toekomst zou ik wel een paar kleine details willen veranderen. De vw logo's zwart of carbon bijvoorbeeld. Ik zit ook met het idee te spelen om een klein carbon lipje te zoeken voor de bumper vooraan, maar dat is nog niet zeker. Een lokaal bedrijf gaat me ook laten weten als ze erin slagen om de ECU te tunen van men wagen, want voor zover ik weet is dat nu enkel te doen met een doosje ertussen.
Ik ga denk ik vooral nu genieten eerst van men nieuwe wagen en me dan laten inspireren en dan zien we wel wat we er van maken hé. :)
 
Ik ben er nog nooit geweest eerlijk gezegd, men vorige wagen is gedaan door ziptuning, maar ik ben niet echt te spreken over hun klantenservice en ik was ook van mening dat het niet 100% goed gedaan was en het was ook niet op maat.
 
Ja misschien kom ik wel eens naar een meeting of iets dergelijks met men wagen. Ik ga normaal gezien regelmatig eens mee met vrienden die extremer bezig zijn met tuning, maar dan rij ik meestal mee met hen (Dumped,Racewars enz...).
Jullie zien er mij hier een leuke bende uit, dus als jullie van het forum eens samenkomen ofzo, zou ik het wel overwegen om ook eens langs te komen met de GT.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!